خبرهای داغ:
مسئول بسیج کارگری سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت:
مسئول بسیج کارگری سپاه صاحب الامر(عج) قزوین از برگزاری بیش از 40 برنامه طی دهه فجر توسط بسیج کارگری خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۴۲۸۰
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹

علی اکبری مسئول بسیج کارگری در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی از مهمترین برنامه های دهه فجر که قرار است توسط بسیج کارگری برگزار شود خبر داد.

علی اکبری اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدای کارگری استان قزوین از مهمترین برنامه هایی است که در نظر داریم طی دهه فجر برگزار کنیم.

وی ادامه داد: غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، حضور در نماز جمعه و نیز برگزاری مجمع بسیج کارگری در یازدهم بهمن ماه سال جاری از دیگر برنامه های بسیج کارگری خواهد بود.

این مسئول با اشاره به جشنواره ای که بسیج کارگری در نظر دارد به اجرا در آورد اذعان کرد: بسیج کارگری در نظر دارد جشنواره ای را با موضوع کار و خلاقیت نخبگان، خلاقیت جامعه کارگری در اقتصاد مقاومتی و تبیین نقش کارگران در پیشبرد اهداف اقتصادی جامعه است که در روز های 11 و 16 بهمن ماه طی یک جشنواده برگزار کند.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره بررسی شناسایی طرح های ابتکاری جامعه کارگری تقویت تولید ملی و کمک به اقتصاد مقاومتی است.

مسئول بسیج جامعه کارگری استان قزوین تبیین کرد: جامعه کارگری در نظر دارد تا وظیفه خود را در پیشبرد اهداف اقتصادی با تمام توان اجرا نماید لذا در تمام برنامه هایی که داریم تلاش می کنیم نقش کارگر در رشد جامعه را تبیین نماییم.

علی اکبری در بخش پایانی این گفت وگو تصریح کرد: بیش از 40 برنامه توسط بسیج جامعه کارگری در سطح استان قزوین طی دهه فجر برگزار خواهد شد که انتظار داریم تمامی این برنامه ها بتوانند هم وضعیت روز را توضیح دهند و هم نقش کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی را تبیین کنند.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها