خبرهای داغ:
امام جمعه زرین شهر با بیان این مطلب که مردم با بصیرت کشورمان در طول تاریخ و با تمام توان خود پای انقلاب ارزشمند خود ایستاده اند یادآور شد: مردم ولایی ما بارها و در طول ۳۸ سال انقلاب کشورمان ثابت کردند که هیچ ابایی از مشکلات و تهاجم بیگانگان ندارند و پای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند.
کد خبر: ۸۸۱۴۲۹۰
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج ناحیه لنجان امام جمعه زرین شهردر خطبه های نماز جمعه این هفته مصلای بزرگ زرین شهر با بیان این مطلب که مردم با بصیرت کشورمان در طول تاریخ و با تمام توان خود پای انقلاب ارزشمند خود ایستاده اند یادآور شد: مردم ولایی ما بارها و در طول ۳۸ سال انقلاب کشورمان ثابت کردند که هیچ ابایی از مشکلات و تهاجم بیگانگان ندارند و پای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند.

حجت الاسلام باقریان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران موجب شد تا نور ایمان و اسلام در دنیا به درخشش درآید خاطرنشان کرد: این درخشش و تابندگی به درون این مرزها اکتفا نکرد و به جهان صادر شد و امروز آثار این درخشش را در جای جای جهان احساس می کنیم.

خطیب نماز جمعه زرین شهر با تاکید بر حفظ دستاوردهای انقلاب در عرصه های مختلف متذکر شد: یک روز در این کشور کسی باور نمی کرد که بدون حضور بیگانگان و خارجی ها بتوانیم کاری از پیش ببریم اما جوانان همین مرز و بوم و رویش های انقلاب اسلامی بدون حضور خارجی ها و حتی با توطئه های متعدد آن کشورها باعث شدند تا در اکثر زمینه ها پیشرفت های خیره کننده ی را بدست آوریم.

وی افزود: در کنار دست آوردهای بی شمار انقلاب اسلامی طبعیی است که مشکلاتی هم وجود داشته باشد، که البته باید این مشکلات هم برای مردم تبیین شود و این را هم بدانیم که بیان مشکلات به معنای دمیدن ناامیدی در کشور نیست.

 امام جمعه زرین شهر  با اشاره به درپیش بودن ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: دست یابی به قله پیشرفت و رسیدن به جایگاه های رفیع در جهان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایران است.

خطیب نماز جمعه زرین شهر در پایان با توجه به تحولات اخیر جبهه مقاومت در سوریه تصریح کرد: ایران با صادر کردن روحیه مقاومت و ایثار به خارج از مرزهای خود، باعث شد غرب در برابر سوریه سر تسلیم فرود آورد و به این باور برسد که قضیه سوریه باید به دست خود سوری ها حل شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها