اقدام ترامپ برای ممنوع الورود كردن هفت کشور از جمله اتباع ايراني نشانگر این است که رئیس‌جمهور جديد آمریکا با پيشرفت ايران و همچنين برتري نژاد آمريكايي به ديگر كشورها مشكل دارد و معلوم مي شود كه سردمداران آمريكا روحيه استكباري و خودبرتر بيني دارند.
کد خبر: ۸۸۱۴۳۰۸
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
حجت‌الاسلام سید سعيد رشادي ظهر امروز در خطبه هاي نمازجمعه پارس آباد اظهار كرد: امروز عدم ارتباط کلامی والدین با فرزندان، باعث سوق فرزندان به سوی شبکه های مجازی شده است و این بسیار خطرناک است.

وي، عدم ارتباط متقابل والدین با فرزندان و غوطه ور شدن در فضاي مجازي را یک معضل مهم براي خانواده ها دانست و گفت: امروزه افرادی که در یک خانواده زندگی می کنند، مثل زمانهاي گذشته كه دور هم جمع شده و با هم ميگفتند و مي خندند اين حس و حال گذشته را ديگر ندارند و با هم بیگانه تر شده اند و در هر خانواده، متاسفانه فرزندان و والدین به طور جداگانه ساعت ها مشغول چرخیدن در شبکه‌های اجتماعی هستند بدون اينكه با هم ارتباط كلامي داشته باشند.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به سالروز ورود امام خمینی(ره) به وطن و فرا رسیدن دهه فجر گفت: دهه فجر از جمله ايامي است كه خداوند قدرتش را به دنيا نشان داد و رژيمي كه مسلح و مقتدر با همه حامي هاي بزرگي كه داشت توسط مردمي كه هيچگونه سلاحي نداشت ساقط شد و اين نشانه قدرت پروردگار متعال بود.

رشادي با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران امروز جایگاه ویژه‌ای در جهان دارد، افزود: ایران اسلامی با اينكه از اول انقلاب تا كنون در تحريم بوده، اما طي ۳۷ سالي كه از پیروزی انقلاب مي گذرد نه تنها به كشوري خللي وارد نشده است بلكه باوجود تمامی دشمنی‌ها به اذعان روزنامه ها و كارشناسان غربي، ايران در سال 2017 جزء هفت كشور ابر قدرت جهان تبديل شده و اين در سايه بصیرت ملت و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری بدست آمده است.

امام جمعه پارس آباد در ادامه با اشاره به آغاز فعالیت رئیس جمهوری جدید آمریکا، بیان داشت: اقدام ترامپ برای ممنوع الورود كردن هفت کشور از جمله اتباع ايراني نشانگر این است که رئیس‌جمهور جديد آمریکا با ايراني باشخصيت و پيشرفت ايران و همچنين برتري نژاد آمريكايي به ديگر كشورها مشكل دارد و معلوم مي شود كه سردمداران آمريكا روحيه استكباري و خودبرتر بيني دارند.

رشادي با بيان اينكه راه آمريكا استمرار دشمنی با ملت‌های جهان است، گفت: غربي ها سالانه چندين ميليارد دلار تنها براي تخريب نظام و انقلاب و رهبري از شايعه پراكني و بدبيني مردم به نظام گرفته تا وارد شدن در لباس مسوولان براي ضربه زدن به وحدت كشور تدارك مي بينند كه بايستي هوشيار بوده و با يك امت واحد و به دور از جناح و جناح بازي همه حول محور ولايت فقيه حركت كنند.

وي عامل اصلی اقتدار ایران در جهان را وجود رهبریت در رأس کشور دانست و گفت: اگر رهبریت در جامعه نباشد آن كشور دچار هرج و مرج می شود و لذا نمونه بارز اينچنين كشورهايي را همه در تونس، ليبي و مصر ديدن كه مردم در اعتراض به سياست هاي كشورشان قيام كرده و حكومت را ساقط كردند اما نبود رهبريت در راس آن باعث شد تا اين قيام مدتي پايدار مانده و بعد از آن كشور دوباره وارد كشمكش هاي داخلي شود.

امام جمعه پارس آباد در بخش ديگري از خطبه هاي نماز به سفر استاندار اردبيل به شهرستان پارس آباد اشاره كرد و  افزود: در اين سفر بر حل مشكل اعتباري راه مواصلاتي پارس آباد - اردبيل و همچنين تسريع در بازگشايي فرودگاه اين شهرستان كه از نيازهاي منطقه مي باشد تاكيد و استاندار اردبيل بر حل آن ها قول مساعد دادند.

رشادي در ادامه به ايجاد بندر خشك در اصلاندوز اعتراض كرد و با بيان اينكه ایجاد اين بندر و راه‌آهن ایمیشلی (آذربایجان) به اصلاندوز - جلفا کاری اشتباه بوده، خاطرنشان كرد: به جاي ايجاد بندر خشك اصلاندوز كه هزینه بردار است پيشنهاد ما اين است كه اين بندر در تازه كند ايجاد شود كه از همه لحاظ به صرفه تر بوده و زيرساختهاي لازم را هم براي ايجاد بندر خشك دارد.

وي ادامه داد: مناسب ترین و کم هزینه‌ترین گزینه برای احداث راه‌آهن همان پارس آباد- جلفا است.

امام جمعه پارس آباد در پايان از تلاش فرماندار و نماينده مردم اين شهرستان نسبت به پيگيري مشكلات و تلاش براي جذب سرمايه گذاران در منطقه تشکر کرد.
ارسال نظرات