مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان:
کد خبر: ۸۸۱۴۳۲۰
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان با اشاره به اینکه بیماران مبتلا به سرطان زنجانی تا اواسط سال 93 در مراجعه به تهران جهت بهره‌مندی از خدمات درمانی در مهمانسرای این انجمن در تهران اسکان می‌یافتند، گفت: در حال حاضر این مهمانسرا که اهدائی از سوی یک خیر زنجانی مقیم تهران است در اختیار بیماران مبتلا به سرطان از سراسر کشور قرار می‌گیرد.

مهندس وثوق با اشاره به ارائه پرداخت هزینه‌های مربوط به خدمات درمانی، دارو، جراحی رایگان بیماران زنجانی توسط مهرانه عنوان کرد: مهرانه افتخار دارد که با همفکری نخبگان و خیران نیک‌اندیش زنجانی در چارچوب رسالت‌های خود برنامه‌های مشخص شده را عملیاتی می‌کند.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان خاطرنشان کرد: سنگ زیربنای مهرانه با اعتقاد و توکل به خداوند متعال و توسل به قرآن کریم گذاشته شده است که بسیار ارزشمند است.

وی ارائه خدمات آموزشی و پیشگیری از ابتلا به بیماری سرطان توسط مهرانه را بسیار مهم‌تر از درمان دانست و گفت: در راستای گام‌های مؤثر مهرانه برای مقابله با بیماری سرطان، 13 هزار و 672 دانش‌آموز مقطع ابتدائی در مناطق محروم، متوسط و مرفه زنجان از 12 آبان ماه سال 94 تا 4 بهمن ماه سال 95 از خدمات آموزشی و پیشگیری مهرانه بهره‌مند شدند.

مهندس وثوق ضمن تأکید بر ترویج عدم استعمال سیگار و دخانیات و نهادینه شدن ورزش همگانی در بین شهروندان زنجانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کارگاه‌های آموزشی برای بانوان زنجانی در واحد پیشگیری این انجمن واقع در محل کلینیک تخصصی مهرانه برگزار می‌شود.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان با اعلام این‌که مهرانه به هیچ عنوان تمایلی برای انجام کارهای مشابه با دستگاه‌های دولتی و به اصطلاح موازی‌کاری ندارد از همکاری دستگاه‌های اجرائی ذی‌ربط در امر پیشگیری با این مجموعه استقبال کرد.

در پایان این بازدید کارشناسان مسئول مرکز بهداشت شهرستان زنجان ضمن ابراز شگفتی از ایجاد چنین مجموعه یکدست با مدیریت عالی و دقیق از مسئولان مهرانه درخواست همکاری در اجرای برنامه‌های مربوط به حوزه پیشگیری از ابتلا به سرطان را کردند.

ارسال نظرات