رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرعین:

انجمن شعر و ادب سرعین سابقه 40 ساله دارد

انجمن شعر و ادب شهرستان بیش از ۴۰ سال فعالیت غیر رسمی دارد اما این انجمن فقط یکسال است که به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۸۸۱۴۳۴۰
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، چشمه لر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرعین از برگزاری جلسات انجمن شعر و ادب در شهرستان سرعین به صورت هفتگی خبر داد.

 

داریوش سفیدی  در جلسه اعضای هیئت مدیره انجمن شعر و ادب چشمه سرعین با ابراز خرسندی از فعالیت های خوب انجمن شعر و ادب چشمه در شهرستان سرعین از برگزاری جلسه هفتگی این انجمن در شهرستان سرعین خبر داد.

 

وی افزود: انجمن شعر و ادب شهرستان بیش از ۴۰ سال فعالیت غیر رسمی داشته و این انجمن فقط یکسال است که به ثبت رسیده است، توانسته بیش از ۵۰ نفر عضو را از بین علاقمندان حوزه شعر و ادب را ثبت نام کنید.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرعین بیان کرد: استاد رحیم اسدالهی شاعر فرهیخته شهرستان که جزو چهره های بزرگ ادبی شهرستان سرعین است بانی تاسیس این انجمن بوده و خود نیز با تحریر بیش از ۵۰ کتاب شعر مشوق جوانان این شهرستان در زمینه هنری به حساب می آید.

 

در این جلسه مدیر عامل انجمن شعر و ادب چشمه سرعین نیز از برگزاری جلسه شعر و ادب هر هفته روز چهارشنبه از ساعت ۴ الی ۶ بعد از ظهر خبر داد و از همه علاقمندان این حوزه نیز خواست تا با شرکت در این جلسات زمینه ساز پیشرفت فرهنگ شعر خوانی در شهرستان سرعین باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار