جانشین سپاه کردستان از برگزاری 2 هزار و 150 برنامه توسط سپاه استان در دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۴۳۵۴
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار حمزه فلاح صبح امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های دهه مبارک فجر در سنندج ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدا و تبریک پیشاپیش دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی به عنوان معجزه قرن بیستم تحولات زیادی را در ایران و جهان ایجاد کرد، تفکراتی که براساس تفکر ناب اسلامی و به رهبری امام خمینی(ره) شکل گرفت.
 

وی دهه فجر را دهه تقویت اعتماد به نفس ملی و عمومی بیان داشت و افزود: امروزه وظیفه اصحاب رسانه آشنا ساختن جوانان نسل سوم انقلاب با وقایع انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون می باشد.

 

وی بیان کرد: امروزه نیز تنها راه گذر از مشکلات کشور تکیه و نگاه بر توان داخل است.

 

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برنامه های امسال سپاه استان در دهه مبارک فجر بر اساس بصیرت افزایی،همدلی،وحدت،دشمن شناسی،میثاق با امام و رهبری و مدیریت جهادی اجرا می شود.

 

وی افزود: در ایام دهه فجر 2 هزار و 150 برنامه توسط سپاه کردستان در قالب 154 سرفصل به تفکیک شهرستانها و با 126 برنامه در اقشار بسیج انجام خواهد شد.

 

سردار فلاح ادامه داد: از این تعداد برنامه 9عنوان قبل از دهه فجر و 50 برنامه شاخص نیز در طول ایام دهه فجر در استان برگزار می شود.

 

وی گفت: از برنامه های برگزار شده قبل از آغاز دهه فجر ، اعزام اساتید به دوره دانش افزایی فرماندهان جنگ نرم، جلسه حضوری حلقه مربیان صالحین با حضور دکتر رمضانیان ریس بسیج اساتید کشور، برگزاری یادواره شهدای روحانی، فضا سازی تبلیغی(تابلوها وسطح شهر) می باشد.

 

فلاح ادامه داد: از برنامه های سپاه استان در طول دهه فجر می توان به اعزام کاروانهای راهیان نور خواهران، دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا و ایثار گران، استقرار اکیپ پزشکی در مساجد و ویزیت رایگان مردم ، صعود تیم کوهنوردی پایوران به قلل استان، توزیع تعداد 2000 جلد کتاب اشعار آیینی بنام ساحت سبز به دو زبان کردی و فارسی، اعزام برگزیدگان جشنواره تئاتر بسیج به مرحله کشوری اشاره کرد.

 

وی به برنامه های بسیج و سپاه استان در روز 12 بهمن اشاره کرد و گفت: گلباران تمثال مبارک امام خمینی(ره)و مقام معظم رهبری، نواختن زنگ انقلاب در مدارس استان، گرد همایی روحانیون، رژه خودرویی و تاکسی ها به مناسبت پیروزی انقلاب، دیدارچهره به چهره با امامان جمعه و جماعت، برگزاری یادواره شهدای حوزه ای(دهگلان، سرکشی از پیشکسوتان و پیشمرگان مسلمان کرد و برگزاری یادواره شهدا در این روز انجام می شود.

 

جانشین فرمانده سپاه استان اعلام کرد: جشنواره استانی مولودی خوانی و دف نوازی درسنندج ، برگزاری همایش پیاده روی در سطح پایگاههای مقاومت ،سر دادن ندای الله اکبر در شب 22بهمن همزمان با سراسر استان، نورافشانی شب 22 بهمن دراستان از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای روز 21 بهمن ماه در استان می باشد.

 

افتتاح 25 پروژه محرومیت زدایی در دهه فجر

 

سردار فلاح در پایان نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری بسیج درباره تعداد پروژه هایی که در فجر توسط بسیج سازندگی افتتاح می شود اظهار کرد: حدود 25 پرژه محرومیت زدایی و اقتصاد وقاومتی در ایام دهه فجر در کل استان اجرا می شود که از این جمله افتتاح همزمان ده پروژه محرومیت زدایی در مناطق محروم شهرستان بانه، افتتاح خانه عالم روستای عیسی آباد و افتتاح راه روستایی چاولکان و راه روستایی ویسر در سنندج، افتتاح پروژه های اقتصادمقاومتی، می باشد و همچنین در این ایام طی مراسمی از طلایه داران اقتصاد مقاومتی و جهادگران برتر (گروه های جهادی ،فعال و برتر) با حضور سردار رجبی فرمانده سپاه کردستان تجلیل میشود.

 

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پایان با بیان اینکه 22 بهمن جشن ملی و مردمی است، گفت: امسال نیز همانند سالهای گذشته مردم استان کردستان در راهپیمایی22 بهمن باحضور پرشور خود باردیگر مشت محکمی بر دهان استکبار و یاوه گویی های آنان خواهند زد و دشمنان اسلام و مسلمین را ناامید می کنند.

 
ارسال نظرات