دهه فجر دهه تقویت اعتماد به نفس ملی و عمومی/22 بهمن جشن ملی و مردمی

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان؛ انقلاب اسلامی را انقلابی جهانی و فراگیر عنوان و خاطر نشان کرد:دهه فجر دهه تقویت اعتماد ملی و عمومی است.
کد خبر: ۸۸۱۴۳۶۸
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار حمزه فلاح صبح امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های دهه مبارک فجر در سنندج ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدا و تبریک پیشاپیش دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی به عنوان معجزه قرن بیستم تحولات زیادی را در ایران و جهان ایجاد کرد، تفکراتی که براساس تفکر ناب اسلامی و به رهبری امام خمینی(ره) شکل گرفت.

 

وی گفت: انقلاب اسلامی احیا گر اسلام که در آن زمان فقط نامی از آن باقی مانده بود،شد و علیرغم تمامی توطئه های استکبار از بدو پیروزی انقلاب تا کنون همچنان انقلاب اسلامی مسیر خود را ادامه داده و گسترش جهانی پیدا کرده است.

 

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان؛ انقلاب اسلامی را انقلابی جهانی و فراگیر عنوان و خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی برگ زرینی را در تاریخ رشادتهای ملت سرافراز ایران اسلامی به ثبت رساند و دهه فجر بارزترین تجلی وحدت ؛ همدلی و همزبانی بین ملت و رهبری امام راحل بود.

 

وی دهه فجر را دهه تقویت اعتماد ملی و عمومی بیان کرد و افزود: با گذشت بیش از 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد صدور انقلاب، پیشرفت و اعتلای روز افزون آن در تمامی جهان هستیم که این امر حاصل رهنمودهای امام(ره) و رهبری و ثمره خون شهداست.

 

سردار فلاح، تحول در گفتمان ها که کمتر از آن یاد شده است را از دستاوردهای زیربنایی و اساسی انقلاب اسلامی نام برد و افزود: انقلاب اسلامی گفتمان دینی، تفکر الهی؛ تحول اجتماعی و سیاسی را بر جامعه حاکم کرد.

 

وی در ادامه به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: جهان بینی الهی،نقش مردم در تحقق حاکمیت دینی، عقلانیت دینی، استقلال سیاسی، استقلال علمی پژوهشی، پیشرفت های صنعتی در ابعاد مختلف، بیداری اسلامی در منطقه و گسترش روابط بین المللی، استکبار ستیزی از جمله دستاوردهای داخلی ،منطقه ای و فرامنطقه ای انقلاب اسلامی ایران است.

 

وی در ادامه دهه فجر را دهه تقویت اعتماد به نفس ملی و عمومی بیان داشت و افزود: امروزه وظیفه اصحاب رسانه آشنا ساختن جوانان نسل سوم انقلاب با وقایع انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون می باشد.

 

وی بیان کرد: امروزه نیز تنها راه گذر از مشکلات کشور تکیه و نگاه بر توان داخل است.

 

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در بخش دیگری از سخنان خود رویکرد مراسم سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران براساس بصیرت افزایی، همدلی، همزبانی، میثاق با امام و مدیریت جهادی را آغاز می کنیم که در استان کردستان بیش از 2 هزار و 150 برنامه شاخص در قالب 154 سرفصل در سطح استان برگزار می‌شود.

 
سردار فلاح ادامه داد: از این تعداد برنامه 9عنوان قبل از دهه فجر و 50 برنامه شاخص نیز در طول ایام دهه فجر در استان برگزار می شود.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار