رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:
همزمان با دهه فجر 59 پروژه کشاورزی در استان زنجان افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۱۴۳۷۴
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر طرح ها و پروژه های مختلفی در قالب پروژه های سرمایه ای و عمرانی در بخش کشاورزی استان زنجان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

حسین جعفری از افتتاح 42 پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر 27 میلیارد و 935 میلیون ریال همزمان با ایام الله دهه فجر در بخش کشاورزی استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: این تعداد پروژه 26 مورد آبیاری تحت فشار با مساحت بالغ بر 269 هکتار، هشت طرح لوله گذاری با مساحت 11 هزار و 650 متر، 6 طرح احداث کانال با مساحت 3 هزار و 377 متر، یک مورد احیا و مرمت قنات با مساحت 150 متر و یک طرح احداث جاده بین مزارع با مساحت یک هزار متر را شامل می شود.

وی همچنین از افتتاح 17 پروژه سرمایه ای با سرمایه گذاری بالغ بر 212 میلیارد و 701 میلیون ریال به مناسبت دهه فجر در بخش کشاورزی استان زنجان خبر داد و عنوان کرد: این تعداد 14 پروژه با اعتبار بالغ بر 134 میلیارد ریال در حوزه تولیدات دامی و سه پروژه با اعتبار بالغ بر 78 میلیارد ریال در حوزه صنایع کشاورزی استان را شامل می شود.

جعفری دو پروژه گاو شیری، چهار پروژه گوساله پرواری، چهار پروژه گوسفند داشتی، یک پروژه پرورش بوقلمون، دو پروژه پرورش نیمچه گوشتی و یک پروژه مرغ تخم گذار را پروژه های مورد افتتاح حوزه تولیدات دامی به مناسبت دهه فجر در استان زنجان برشمرد و خاطرنشان کرد: یک پروژه فرآوری زیتون، یک پروژه فرآوری کشمش و یک پروژه بسته بندی حبوبات نیز پروژه های مورد افتتاح حوزه صنایع کشاورزی استان به شمار می‌روند.

وی مجموع پروژه های مورد افتتاح بخش کشاورزی استان زنجان در ایام الله دهه فجر را 59 مورد اعلام کرد و افزود: با افتتاح و بهره برداری از پروژه های سرمایه ای برای بیش از 108 نفر در بخش کشاورزی استان اشتغالزایی می شود.

ارسال نظرات