مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه طارم:

باید برای حفظ انقلاب اسلامی تلاش کنیم

38 سال است که انقلاب اسلامی مورد هجمه بدخواهان است از همین رو باید برای حفظ آن تلاش کرد.
کد خبر: ۸۸۱۴۳۹۵
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه طارم ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر گفت: مردم ایران با حضور باشکوه در برنامه‌های دهه فجر نقشه‌های دشمنان را نقشه بر آب می‌کنند

حجت‌الاسلام محب‌علی احدی افزود: دهه فجر یادگار امام راحل است که همچون امانتی در دست ملت ایران قرار داده شده است که امیدواریم خداوند توفیق دهد که از این امانت به خوبی استفاده و حفاظت کنیم.

وی با اشاره به اینکه ایام‌الله دهه فجر روزهایی سرنوشت‌ساز است، اظهار داشت: این دهه بسیار مهم بوده و سرنوشت ملت ما به آن وابسته است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی حاصل خون صدها شهید است است، تصریح کرد: 38 سال است که انقلاب اسلامی مورد هجمه بدخواهان است از همین رو باید برای حفظ آن تلاش کرد.

احدی با اشاره به اینکه امسال نیز این موضوع و لزوم برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر از اهمیت بسیاری برخوردار است، افزود: درست است که دشمنان تلاش بسیاری برای ضربه زدن به آن می‌کنند، ولی ما هیچگاه از اصول خود کوتاه نمی‌آییم و هر قدر هم اختلاف سلیه باشد در آن رکن انقلاب اسلامی با یکدیگر متحد هستیم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم گفت: هر قدر دشمن تلاش کند اختلاف بیاندازد، ما و مردم هوشیار هستیم و با فهمیدن نقشه دشمن آن را نقش بر آب می‌کنیم و با حضور خود ثابت می‌کنیم که هر چند سه دهه از انقلاب می‌گذرد، اما همچون ابتدای انقلاب روحیه انقلابی‌گری را داریم.

وی تصریح کرد: ملت ایران با حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن ماه ثابت خواهند کرد که اگر کسی بخواهد، انحراف ایجاد کند، مردم با حضور خود اجازه نخواهند داد که دشمنان کاری از پیش ببرند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم همچنین به برنامه‌های اجرایی در این شهرستان طی دهه فجر نیز اشاره کرد و افزود: این برنامه‌ها ویژه کادر و بسیج برگزار می‌شود.

احدی همچنین از برگزاری نهضت روشنگری در پایگاه‌های بسیج خبر داد و گفت: برگزاری یادواره شهدا و برگزاری جشن‌های دهه انقلاب از جمله برنامه‌هایی است که طی دهه فجر برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار