در آستانه دهه مبارک فجر و همزمان با هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار مستند «پسرم» به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه تربت جام و دبیر جشنواره فیلم عمار این شهرستان در حسینیه روحانی شهید حسین واعظی این ناحیه اکران شد.
کد خبر: ۸۸۱۴۴۰۴
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، کاردان روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت‌جام در حاشیه پخش مستند «پسرم» با اشاره به آیین‌نامه اکران مردمی جشنواره عمار گفت: یکی از اهداف این جشنواره نمایش داوطلبانه فیلم‌های فاخر سینمای انقلابو مقاومت اسلامی در اجتماعات مختلف به‌ویژه در پایگاه‌های بسیج، مساجد و حسینیه‌ها است.

«مهدی حسینی» افزود: اکران فیلم‌های جشنواره مردمی عمار متأثر از نگاه فرهنگی انقلابی رهبر معظم انقلاب است که پخش مستند برادران، رد پای فرشته، فرمانده، ققنوس، مرد جنگ و چندین کلیپ در همین راستا است که مورد استقبال و توجه بسیار خوب کارکنان پایور و وظیفه قرار گرفت.

درخور ذکر است؛ «پسرم»، مستندی خیره‌کننده درباره‌ی شهید «محمدرضا خاوری»، فرمانده ارشد لشگر فاطمیون است.
 
این مستند، از زبانِ مادرِ شهید، روایتی دردمندانه از تنهایی‌های مادری رنج‌دیده است که از همان اول، دوریِ فرزند نصیبش شده است.  مادری که در خیالاتِ خود، با فرزندش حرف می‌زند و درد و دل می‌کند.
 
نشان‌دادنِ لحظاتی واقعی و کوتاه از گفت‌وگوهای پشت جبهه و نحوه‌ی شهادتِ شهید «خاوری»، از ویژگی‌های متمایز این اثر به کارگردانی محمدمهدی خالقی از خراسان رضوی «مشهد مقدس» است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها