خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز:
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: نگاه روشن حضرت امام (ره) هرگز اجازه نداد که جمهوری اسلامی فریب رفتارهای حزب توده همچون اسلام‌نمایی، ورود در جریان انقلاب و خط امام، مقابله با دولت بازرگان و بنی‌صدر و محکوم کردن تجاوز صدام را بخورد.
کد خبر: ۸۸۱۴۴۱۴
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ  حسینعلی شیخ جانشین فرماندهی سپاه  امام رضا (ع) شهرستان البرز در  همایش مصون سازی فرهنگی با موضوع (حزب توده ) ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله  بهمن ماه اظهار کرد: انشالله ما با همکاری همه مردم و مسولان بتوانیم به نحو احسن این ایام الله که از آغاز آن از  12بهمن همزمان با ورود امام خمینی (ره) است رابا اجرای برنامه ها زنده و پاس بداریم.

حسینعلی شیخ ادامه داد: شعار های بهمن ماه 57 ذکر الله اکبر و لا اله الا الله بود که مردم فقط از خداوند تبارک و تعالی یاری می گرفتند  در راهی که قدم برداشتند امیدوار ربه پیروزی بودند و به این نتیجه با ارزش رسیدند.

جانشین سپاه امام رضا (ع) افزود: یکی از مهمترین عناصر این انقلاب پرچم داری حضرت امام خمینی (ره) بودند که با حکومتی پیغمبر گونه این انقلاب را پیروز کردند و حکومت اسلامی و شیعی را در جمهوری اسلامی ایران  به راه انداختن وازدیگر عنصر این انقلاب مردم بودند نقش  که مردم با همراهی رهبر کبیر انقلاب حضرت امام (ره) این پیروزی انقلاب که در انقلاب ها بی نظیر بود را  پیروزی رساندند و الان شاهد این هستیم که این انقلاب به تمام جهان هم صادر شده است .

شیخ با اشاره به این که قبل از انقلاب احزاب های زیادی در فعالیت بودند گفت: حزب توده یکی از احزابی است که قبل از انقلاب  در مهرماه 1320 در حالی‌که تنها سیزده روز از برکناری رضاشاه توسط انگلستان می‌گذشت، حزب توده اعلام موجودیت کرد.

وی تبیین کرد: این اقدام در پی تصور برخی نیروهای سیاسی مبنی بر ایجاد فضای باز سیاسی در کشور صورت گرفت حزب توده در نخستین گام، چهار هدف عمده برای خود تعریف کرد؛ آزادی باقی‌مانده گروه 53 نفر از زندان، به رسمیت شناخته‌شدن حزب توده به‌عنوان سازمانی قانونی، انتشار روزنامه و همچنین تهیه و تدوین برنامه‌ای که بر خلاف برنامه‌های غیرمذهبی پیشین و بدون برانگیختن مخالفت علما، امکان جذب دموکرات‌ها، سوسیالیست‌ها و کمونیست‌های کهنه‌کار، مارکسیست‌های جوان و حتی غیر مارکسیست‌های رادیکال را نیز فراهم کند.

جانشین سپاه امام رضا (ع) البرز در پایان گفت: از آنجایی‌که از یک‌سو سیاست همراهی با موج انقلاب و اسلام‌نمایی با شعار خط امام و از سوی دیگر، آماده کردن سازمان‌های مخفی و نظامی  از جمله سازمان مخفی نوید و جاسوسی برای شوروی را در دستورکار قرار می‌دهد.

نگاه روشن حضرت امام (ره)  هرگز اجازه نداد که جمهوری اسلامی فریب رفتارهای حزب توده همچون اسلام‌نمایی، ورود در جریان انقلاب و خط امام، مقابله با دولت بازرگان و بنی‌صدر و محکوم کردن تجاوز صدام را بخورد.

وی ابراز کرد: امام خمینی با هوشیاری بارها در طول انقلاب تلاش‌های جریان‌های مارکسیستی و التقاطی را خنثی کردند. این در حالی بود که حزب توده با استناد به تعهد جمهوری اسلامی به اصل آزادی عقیده و فرمایش حضرت امام در دوران حضور در پاریس که «مارکسیست‌ها آزاد خواهند بود خواسته‌های خود را بیان کنند، اما آزادی توطئه علیه کشور را نخواهند داشت.

شیخ بیان بیان کرد: این مجمعه  بعد از دستگیری رهبران حزب توده در عملیات امیرالمومنین(ع) در بهمن 1361 و اردیبهشت 1362 و اعترافات وابستگان به این حزب، جرم جاسوسی حزب توده برای اتحاد جماهیر شوروی ثابت شد و در نهایت جمهوری اسلامی ماهیت واقعی این تشکیلات را با عنوان حزب شیطان افشا کرد.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها