هادی سیاسی حوزه ام البنین(س) شهرکرد:

رمز موفقیت بسیج، پیروی از ولایت است

خواهر آمنه سرداری هادی سیاسی حوزه ام البنین(س) شهرکرد در دوره تبدیل عضویت بسیجیان خواهر شهرکرد گفت: عامل و رمز پیروزی و موفقیت بسیج، پیروی از ولایت فقیه است.
کد خبر: ۸۸۱۴۴۴۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ دوره تبدیل عضویت بسیجیان با حضور خواهران بسیجی پایگاه های مقاومت بسیج تابعه در مکان مسجد امام حسن(ع) شهرکرد برگزار شد‌.

خواهر آمنه سرداری هادی سیاسی حوزه ام البنین(س) شهرکرد پیرامون بسیج و اهمیت فعالیت در این نهاد مقدس به ایراد سخنرانی پرداخت.

سرداری گفت: در واقع بسیج یعنی دور هم جمع شدن عده ای از مردم که اهداف اسلام را پیش می برند.

وی، افزود: از ویژگی های بسیج این است که برای انجام هر کاری باید هدفی والا داشته باشد تا انگیزه و شوقی متعالی در وجود جوانان و اقشار مردم پدید آورد.

وی، در ادامه گفت: درزمان جنگ تحمیلی بسیج نقش مهمی را ایفا کرد به طوری که مقام معظم رهبری در مورد بسیج می فرمایند: در زمان جنگ تحمیلی بسیج خوش درخشید؛ زیرا در هنگامی که کشور نوپای ایران مورد تهاجم و حمله بعثی ها واقع شد، بسیج بود که هماهنگ با رهبر انقلاب به جلو حرکت کردند و کشور را نجات دادند.

سرداری در پایان گفت: امروز هم که در زمان جنگ نرم هستیم نیز وظیفه هر فرد بسیجی پیروی هر چه تمام تر از رهبر معظم انقلاب است تا مبادا در این زمان کشور از جانب دشمن آسیبی ببیند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار