خبرهای داغ:
به خبرگزاری بسیج لنجان ،امام جمعه باغ بهادران در خطبه های نماز جمعه این هفته مصلای باغ بهادران با بررسی عواملی که کانون گرم خانواده را تهدید می کند گفت: صداقت به معنی این است که گفتار و رفتار انسان با هم تطبیق داشته باشد و انسان در بین مردم بر خلاف فطرت و عقل و دستورات خدا عمل نکند.
کد خبر: ۸۸۱۴۴۶۷
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان ،امام جمعه باغ بهادران در خطبه های نماز جمعه این هفته مصلای باغ بهادران با بررسی عواملی که کانون گرم خانواده را تهدید می کند گفت: صداقت به معنی این است که گفتار و رفتار انسان با هم تطبیق داشته باشد و انسان در بین مردم بر خلاف فطرت و عقل و دستورات خدا عمل نکند.

حجت الاسلام علیرضا فرهنگ با تاکید بر اهمیت صداقت در زندگی تصریح کرد: باید رفتار و گفتار ما بر محور صداقت بچرخد چراکه در غیر این صورت ایمان ما بدون صداقت فایده ای ندارد و در صورت رعایت نکردن این موضوع از همراهی با پاکان و صادقان محروم می شویم.

خطیب نماز جمعه باغ بهادران ادامه داد: کسانی که در زندگی ارتباط خود را با خدا قطع کرده اند، صادق نیستند  و همین عدم صداقت با خدا باعث تیرگی رابطه انسان با دیگران می شود.

وی با توجه به درپیش بودن ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ یادآور شد: برخی از دشمنان کوردل داخلی و خارجی چشم دیدن شکوفایی انقلاب را ندارند و مدام به دنبال سیاه نمایی از کشورمان هستند و بدون در نظر گرفتن اصل انقلاب و آثار ماندگار آن به مسائل و مشکلات کشور می پردازند.

امام جمعه باغ بهادران در ادامه با برشمردن برخی از نقاط ضعف و قوت کشورمان تصریح کرد: عدم وجود روحیه انقلابی در برخی مسؤولان، کشورمان را با آسیب های جدی روبه رو می کند.

حجت الاسلام فرهنگ در پایان با اشاره به شروع دوره جدید ریاست جمهوری آمریکا و نیز اعتراضات گسترده مردم شهر های مختلف این کشور به این موضوع تاکید کرد: جبهه استکبار در آمریکا نتوانسته است تا خواسته های مردم را برآورده کند و ضروری است تا حاکمان این ایالات به جای لشکر کشی به دیگر کشورها فکری به حال مردم خود کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها