خبرهای داغ:
حجت الاسلام صفرزاده امام جمعه زاینده رود با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به اتحادیه انجمن‏ هاى اسلامى دانشجویان در اروپا تاکید کرد: دانشجویان باید با خود سازی علمى ،دینى و اخلاقى بتوانند بر محیط پیرامون خود اثر بگذارند و پرچم اسلام ناب محمدی(ص) را در سراسر دنیا برافراشته نگاه دارند.
کد خبر: ۸۸۱۴۴۷۷
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان ،حجت الاسلام صفرزاده امام جمعه شهر زاینده رود با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به اتحادیه انجمن‏ هاى اسلامى دانشجویان در اروپا تاکید کرد: دانشجویان باید با خود سازی علمى ،دینى و اخلاقى بتوانند بر محیط پیرامون خود اثر بگذارند و پرچم اسلام ناب محمدی(ص) را در سراسر دنیا برافراشته نگاه دارند.
امام جمعه  شهر زاینده رود گفت: در تاریخ پرفراز و نشیب کشورمان آن چه عالمان وارسته و مراجع عظام انجام دادند از جنس حرکت انبیا بود، حرکت رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) نیز از جنس همین حرکت بوده است.

حجت الاسلام حسن  صفرزاده با اشاره به سال روز ورود شکوهمندانه امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تصریح کرد: امام خمینی(ره) پس از ۱۵ سال دوری و تبعید از وطن، در میان استقبال پرشور مردم قدم به خاک ایران اسلامی گذاشت و بزرگ‏ترین استقبال تاریخ را رقم زد که خود حکایت از جایگاه مقدس مرجعیت دینی در بین مردم دارد.

خطیب نماز جمعه زاینده رود با تجلیل از مقام والای شهدای آتش نشان در حادثه ساختمان پلاسکو  خاطرشنان کرد: آتش‏ نشانى شغل نیست، بلکه عشق است  و این را بدانیم که در مقابل این حماسه و ایثار شهدای آتش نشان، پیشگیرى و ایمن سازی بهترین روش اداى دین به این عزیزان است.

وی با اشاره به موضع گیری های اخیر در رابطه با حادثه آتش سوزی در تهران افزود: به القائات و شایعات بیگانگان و عوامل داخلى و خارجى دامن نزنیم و به جای خدمت به مردم، یکدیگر را تخریب نکنیم و خدای نکرده با اقدامات خودمان آب به آسیاب دشمن نریزیم.

امام جمعه زاینده رود در پایان تاکید کرد: هیچ گاه فراموش نکنیم که مبارزه با کفر و ستم بدون دین نتیحه ای جز انحراف نخواهد داشت و تمامی کسانی که به دین به عنوان یک وسیله برای رسیدن به اهداف خود نگاه می کردند در میان راه، دست از دین و مبارزه برداشتند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها