جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب گفت: تبیین و ارزش گذاری مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی وظیفه همگانی است.
کد خبر: ۸۸۱۴۴۹۴
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میناب، سید حسن فاطمی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب در حاشیه دیدار از خانواده شهید ذاکری بخش بندزرک گفت: همان طور که امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی است تبیین و ارزش گذاری مقام شامخ شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی به نسل جوان امروز نیز یک وظیفه شرعی است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب افزود: شهدا برای پاسداشت از ارزش های انقلاب اسلامی با صبر و شکیبایی و الهام گیری از فرامین امام راحل(ره) در مقابله با استکبار شجاعانه ایستادند و خواب را از چشم دشمنان گرفتند.

سرگرد فاطمی اظهار داشت: جوانان امروز ما باید بصیرت و استکبار ستیزی با الهام گیری از فرامین رهبری و الگو برداری از زندگی نامه شهدا تهدیدات نرم دشمنان خنثی کنند.

وی با بیان این مطلب که یاد و نام شهدا باید در زندگی ما ساری و جاری باشد گفت: همه باید تلاش کنیم تا فرهنگ ایثار،گذشت، شهید و شهادت به بهترین شکل ممکن به نسل امروز انقلاب تبیین شود.

سرگرد فاطمی بیان داشت: شهدای ما هیچ وقت در برابر دشمنان لبخند نزدند و هیچ وقت نخواستند دست دوستی با دشمن دراز کنند چرا که دشمن شناسی و استکبارستیزی در وجود آنها نهادینه شده بود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب تصریح کرد: دلجویی و دیدار از خانواده های معزز شهدا یکی از کوچکترین کارهایی است که در حق رشادت ها و جانفشانی های این عزیزان می توان انجام داد لذا با فرهنگ سازی و تبیین جایگاه شهدا در جامعه بعنوان بک وظیفه باید تلاش کنیم.

دیدار از خانواده شهید ذاکری بخش بندزرک با حضور جانشین ناحیه میناب و اعضای شورای تامین شهرستان با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدای شهرستان میناب و دلجویی از خانواده این بزرگواران انجام شد.

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات
آخرین اخبار