همانطور که کارکنان خدوم نیروی انتظامی از جان و مال خود برای امنیت جامعه استفاده می‌کنند کارکنان شهرداری در سازمانهای مختلف همچون آتش نشانی جان خود برای نجات مردم دچار حادثه شده به خطر می‌اندازند.
کد خبر: ۸۸۱۴۵۳۹
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، شهردار زنجان در دیدار با فرماندهی انتظامی استان زنجان ضمن تبریک نزدیک شدن ایام الله دهه فجر گفت: مدیریت یکپارچه شهری نیازمند تعامل و همکاری همه ارگانها است.

حبیب یگانه افزود: جانفشانی و خدمات نیروی انتظامی در کشور برای اعتلای جایگاه نظام مقدس اسلامی ستودنی است.

وی به وظایف و گستردگی دو مجموعه شهرداری و نیروی انتظامی اشاره کرد و اظهار داشت: شهرداری زنجان و مجموعه نیروی انتظامی دو مجموعه بزرگ و اثرگذار در خدمت به مردم هستند.

شهردار زنجان با بیان اینکه خدمات مطلوب به مردم نیازمند همکاری و هماهنگی همه دستگاهها است، افزود: بعضا به دلیل مشغله کاری این هماهنگی به شکل مناسب جهت خدمت به مردم صورت نمی‌گیرد که باید اهتمام لازم در این خصوص اندیشیده شود.

وی خدمات کارکنان نیروی انتظامی جهت برقراری امنیت در جامعه را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: همانطور که کارکنان خدوم نیروی انتظامی از جان و مال خود برای امنیت جامعه استفاده می‌کنند کارکنان شهرداری در سازمانهای مختلف همچون آتش نشانی جان خود برای نجات مردم دچار حادثه شده به خطر می‌اندازند.

یگانه ضرورت توجه به منافع عموم و مردم برای پیشبرد امور را یادآور شد و تاکید کرد: باید با انتظارات معقول و با درک درست از شرایط متقابل نسبت به توسعه همکاریها اقدام کرد.

شهردار زنجان ارائه خدمات مناسب به شهروندان را نیازمند افزایش تعامل و همگانی در بخشهای مختلف دانست و بر ضرورت همدلی مسئولان برای خدمات بهتر به شهروندان تاکید کرد.


ارسال نظرات