عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با «بسیج»:
شیری گفت: وزارت کار و رفاه اجتماعی نیز در مورد بیمه کارگران پلاسکو و یا آینده شغلی این افراد برنامه ریزی کند.
کد خبر: ۸۸۱۴۵۶۴
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۳:۲۴

غلامحسین شیری، عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به حادثه دلخراش پلاسکو گفت: الحمدالله مسئولین و مردم در جهت کمک رسانی و حضور در چنین حوادثی بی نظیر هستند.

وی افزود: در مرحله امداد رسانی جراحت هایی بر آتشنشان ها و خساراتی به بازاریان، کسبه و کارگران وارد شد لذا هرکدام از مسئولین باید یک قسمت از کار را به عهده بگیرند.

شیری تصریح کرد: بر همین اساس بانک ها در تسهیل روند بدهی ها و بخشش جریمه ها کمک کنند و از طرفی وزارت کار و رفاه اجتماعی نیز در مورد بیمه کارگران و یا آینده شغلی این افراد برنامه ریزی و یا از حقوق مستمری بیکاری پیش بینی کند.بنیاد مستضعفان هم آن طور که رییس آن اعلام کرده است برای نوسازی ساختمان پلاسکو جدیت به خرج دهد.

وی عنوان کرد: ما باید از حادثه پلاسکو درس بگیریم تا دوباره به آن دچار نشویم اکنون بافت های فرسوده بسیاری در گوشه کنار شهرمان وجود دارد که باید به آنها رسیدگی کرد.

این نماینده سابق مجلس خاطرنشان کرد: اینکه ساختمانی غیر استاندارد است و سال ها مسئولین از آن حرف می زنند ولی برای ایمن سازی آن اقدامی نمی کنند اعتماد مردم را خدشه دار می کند.

ارسال نظرات