فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد از افتتاح 10 طرح اقتصاد مقاومتی در دهه فجر امسال در بروجرد خبر داد و گفت : این پروژه ها با هدف ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در بین جوانان راه انداری می شود .
کد خبر: ۸۸۱۴۶۱۴
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان سرهنگ"مجید سوری" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر اظهار داشت : با پیروزی انقلاب اسلامی ایران منافع استکبار به خطر افتاد و با گذشت سالها از پیروزی انقلاب اسلامی ایران هر ساله دشمنان به فکر طراحی توطئه هایی هستند تا به اهداف خود برسند.

وی افزود : برای تبیین اهداف انقلاب اسلامی ایران و بازگویی و بیان آن دوران هر ساله در طول دهه فجر برنامه های مختلفی اجرا می شود و یکی از اهداف اجرای این برنامه ها معرفی گفتمان انقلاب به نسل جوان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج به برنامه های شاخص در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت : نشست پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس در روز 12 بهمن، برگزاری نشست های بصیرتی جهت تبیین اهداف انقلاب و معرفی گفتمان انقلاب، بزرگداشت شهدای عملیات والفجر 8، برگزاری جشن های انقلاب با همکاری دستگاه ها در مساجد را بخشی از برنامه های ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در ایام دهه فجر از جمله برنامه ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در ایام الله فجر است.

وی خاطرنشان کرد: مراسم آبروی محله در شهرک اندیشه و اشترینان برگزار می شود و غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدا و مجمع بسیج شهرستان از دیگر برنامه های اجرایی در این ایام است.

سرهنگ سوری از افتتاح 10 طرح اقتصاد مقاومتی در دهه فجر امسال در بروجرد خبر داد و افزود: یکی از برنامه های این ایام افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی است که این پروژه ها با هدف ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در بین جوانان راه انداری می شود و بیشتر طرح های اقتصاد مقاومتی در روستاها می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در ادامه عنوان داشت : در طول این ایام شب شعر در پایگاه ها برای نوجوانان و با موضوع انقلاب اسلامی ایران و پیروزی انقلاب با هدف انتقال مفاهیم برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/ز
ارسال نظرات