عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با«بسیج»:
کیانپور گفت: جامعه ایران مصرف کننده است ولی باید کشور به نقطه ای برسد تا مصرف گرایی به تولید محوری تبدیل شود بنابراین لزوما برجام، امنیت اقتصادی را برای کشور به ارمغان نمی آورد.
کد خبر: ۸۸۱۴۶۳۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴

مجید کیانپور عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره گره زدن اقتصاد ایران به برجام گفت: نسخه شفا بخشی که بتواند ایران را از گرفتاری های اقتصادی رها کند، اقتصاد مقاومتی است. اقتصاد مقاومتی ای که به کمک تولیدات داخلی آید و علاوه بر درون محور بودنش، برون گرا هم باشد یعنی بتواند در بازارهای خارجی همسایگان و در نهایت جهان ورود پیدا کند.

وی افزود: برای آنکه به نقطه مطلوب دست پیدا کنیم باید تمام کشور همدل شده و از کالای ایرانی استفاده کنیم تا بتوانیم حمله های دشمن به بازارهای داخلی را ریشه کن کنیم.

این کارشناس تاکید کرد: جامعه ایران مصرف کننده است ولی باید کشور به نقطه ای برسد تا نه به برجام و نه به مذاکرات احتیاج پیدا کند و از جامعه مصرف گرا به تولید محور تبدیل شود بنابراین لزوما برجام، امنیت اقتصادی را برای کشور به ارمغان نمی آورد. سیاست های خارجه و داخلی هر دو باهم در کنار یکدیگر معنی پیدا می کنند و برجام فقط نمی تواند راهگشا باشد.

کیانپور عنوان کرد: ایران 80 میلیون نفر جمعیت دارد که بالغ بر 40 میلیون آن ها می توانند مولد در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، تولید و بسیار از موارد دیگر باشند چراکه ایران استعدادهای نهفته فراوانی دارد.

ارسال نظرات