مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه در یادواره آبروی محله نقنه، گفت: خون شهدا که در راه اسلام و انقلاب ریخته شد به ما عزت و قدرت داد است.
کد خبر: ۸۸۱۴۶۵۳
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سعادت نژاد دریادواره شهید آبروی محله و اولین سالگرد شهید حجت الاسلام محمد علی قلی زاده، گفت: یکی از عوامل پیشرفت رهبران اسلام داشتن یار و همراه بود و یکی از نگرانی های رهبران نیز نداشتن همراه و یار بود.

 سعادت نژاد که به عنوان سخنران این یادواره بودگفت: خداوند انبیا را هم با مومنین و همراهانش پیروز کرد و تنها وجود پیامبر یا امام کافی نیست و پیامبر و امام هم باید یار داشته باشند تا به پیروزی برسند.

مشاور فرمانده سپاه قدس اظهار داشت: تنها استقامت نبی کافی نیست و مومنین ویاران هم باید در راه مبارزه استقامت کنند.

وی ادامه داد: پیامبر اسلام نیز بهترین یاران و مومنین را داشت و از دست دادن آنها برای پیامبر مصیبت بود. در مین مورد امام صادق (علیه السلام) می فرمایند غم بار ترین روز برای پیامبر اسلام (صل الله علیه و آل و سلم) روزی بود که حمزه عمویش را به عنوان یار و همراهش از دست داد و بعد از آن در جنگ موته جعفر ابن ابیطالب را از دست داد. وی گفت  برای حضرت علی(علیه السلام ) و امام حسین (علیه السلام) در عاشورا نیز همین حالت ها پیش آمد. به طوری که معاویه ، دشمن علی (علیه السلام ) بعد از خبر شهادت مالک اشتر صدا می زندو می گوید امروز به خاطر اینکه دست های علی (علیه السلام) قطع شد خوشحالم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این خون شهدا که ریخته شد به ما عزت و قدرت داد و ما امروز در مزاکرات همیشه موضع برتر هستیم و در سوریه همه قدرت ها آمدند که بسار اسد را ساقط کنند ، بحث شخص نبود بحث مقاومت بود که مقام معظم رهبری فرمود اگر این مدافعان حرم نبودند باید در کرمانشاه و همدان و ... با داعش می جنگیدیم .

سعادت نژاد در پایان گفت: ایل قشقایی تا کنون  با دادن  1300شهید و طایفه دره شوری با 300 شهید و 3 شهید مدافع حرم و 8 شهید روحانی دین خود را به انقلاب ادا کرد

گفتنی است: شهید حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی قلی زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان امنیتی سپاه علی ابن ابیطالب علیه السلام استان قم بود، که در دفاع از حرم اهلبیت و آل الله علیهم السلام در سوریه به شهادت رسید و روز یکشنبه 18بهمن 94 طبق وصیتش در گلزار شهدای زادگاهش شهر نقنه به خاک سپرده شد.

.


 
ارسال نظرات