فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: وحدت حول محور ولایت فقیه مهمترین رمز پیروزی و بقای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۱۴۶۶۲
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار محمدرضا رضایی ظهر امروز در نشست خبری به منظور اطلاع‌رسانی برای برنامه‌های ایام الله دهه فجر سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک ایمان، وحدت، ایثار را رمز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: نظام و انقلاب در سایه اتحاد، وحدت کلمه‌ و ولایت‌پذیری ملت ایران حاصل شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در سایه ولایت‌پذیری ملت و رهبری هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) به بار نشست.

وحدت حول محور ولایت رمز پیروزی انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: مردم مسلمان ایران به دشمنان نشان دادند که با سلاح وحدت و انسجام ملی خویش و با مشارکت گسترده در عرصه‌های مختلف آماده دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب هستند و به هیچ دشمنی اجازه توطئه افکنی نمی‌دهند.

پاسدار رضایی با یادآوری این مطلب که اوج پایبندی ملت ایران به آرمان‌های انقلاب اسلامی رد دوران دفاع مقدس به منصه ظهور رسید، گفت: دفاع مقدس، اوج وفاداری ملت به آرمان‌های انقلاب اسلامی است؛ این ملت بارها در مقاطع مختلف نشان داده‌اند که تا پای جان از آرمان‌های خود صیانت می‌کنند.

وی افزود: دشمن به خیال خود سعی در تضعیف این روحیه ایثار و مقاومت در ملت ایران دارد تا به اهداف خود که تضعیف اسلام و نظام اسلامی است دست پیدا کند ولی باید بداند که ملت ایران هرگز دست از ایثار و گذشت بر نخواهند داشت و به مانند بهمن‌ماه سال 57 یک امت واحد هستند که با همدلی و وحدت در مقابل دشمن می ایستند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: حادثه ساختمان پلاسکو و ایثارگری آتش‌نشانانی که برای خدمت رسانی از جان خود گذشتند صحنه‌ای دیگر برای دشمنان است تا بدانند روحیه ایثار، از جان گذشتگی و مقاومت در بین ملت ایران همچنان باقیست.

پاسدار رضایی با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده برای ایام‌الله دهه فجر گفت: برنامه‌های این ایام با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی در سطح جامعه و انتقال آن به نسل جوان انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

گلباران حجره طلبگی حضرت امام خمینی(ره) در اراک

وی شعار ایام دهه فجر را "گفتمان انقلاب اسلامی، زمینه‌ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصادمقاومتی" عنوان کرد و گفت: نواخته شدن زنگ انقلاب، گلباران حجره طلبگی حضرت امام خمینی(ره) در اراک، تجمع بزرگ رزمندگان استان مرکزی در اراک تحت عنوان "یاران انقلاب"، گلباران قبور شهدا، حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه، قرائت دعای کمیل همزمان با اولین جمعه از ایام دهه فجر در سطح مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج، برگزاری جشن انقلاب از جمله برنامه‌های اجرایی در شهرهای اراک، داودآباد، ساروق و سنجان است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: همایش ائمه جماعات و فعالان مساجد، برگزاری یادواره‌های شهدای مسجد، بسیج ورزشکاران با سخنرانی سردار آجرلو و ده یادواره شهدای دیگر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، سرکشی از خانواده شهدا به منظور تکریم خانواده این عزیزان که هر آنچه را که داشتند در طبق اخلاص نهاده و تقدیم نظام اسلامی کردند از برنامه‌های دیگر برای این ایام است.

اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم و حاشیه‌ای

پاسدار رضایی از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان مطرح کشوری در اراک خبر داد و گفت: اعزام اکیپ‌های پزشکی و ویزیت رایگان در مناطق محروم و همچنین اعزام پزشک در این ایام به مدارس مناطق حاشیه‌ای اراک، اکیپ‌های حقوقی به منظور ارائه خدمات رایگان در بخش مشاوره‌های حقوقی از دیگر برنامه‌های این ایام مبارک در راستای خدمت رسانی به مردم پیش‌بینی و اجرایی می‌شود.

وی افزود: برگزاری کلاس های پیشگیری از اعتیاد و آموزش مهارت های زندگی به منظور کاهش نرخ طلاق، برگزاری همایش تشیع لندنی با حضور حجت الاسلام احمد پناهیان، برگزاری دومین مجمع بسیجیان استان و اعزام کاروان‌های راهیان نور نیز جزو برنامه‌های اجرایی برای ایام مبارک دهه فجر است.

اعزام زیارت اولی‌ها به مشهد مقدس تا پایان سال همچنان ادامه دارد

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: با همکاری آستان قدس رضوی در طرح شمس‌الشموس براساس سهمیه استان مثقرر شد یک‌هزار از افراد بی‌بضاعت و کم درآمد بالای 40 سال که تاکنون توفیق زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) را پیدا نکرده بودند در قالب کاروان زیارت اولی‌ها به مشهد مقدس اعزام شوند که تاکنون این تعداد از اعزام‌ها انجام شده و خوشبختانه این آمادگی را داریم که تا پایان سال بیش از 300 نفر زیارت اولی دیگر را نیز اعزام کنیم.

جمع‌آوری یک‌صد میلیون ریال در اجرای طرح کمک به جبهه مقاومت/افتتاح 5 باب خانه محروم 

پاسدار رضایی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده با مشارکت مردمی برای کمک به جبهه مقاومت گفت: از ابتدای بهمن ماه امسال برنامه جمع آوری کمک به جبهه مقاومت و مردم مظلوم سوریه آغاز شد که تاکنون یک‌صد میلیون ریال وجه نقدی و میزان قابل توجهی لباس و وسایل گرمایشی و اقلام غذایی جمع آوری شده است، در روز 22 بهمن با استقرار ایستگاه‌هایی در طول مسیر راهپیمایی عظیم و باشکوه 22 بهمن کمک‌های نقدی و غیر نقدی نیز جمع‌آوری می‌شود.

وی از ساخت خانه محروم توسط نیروهای بسیجی در اردوهای جهادی خبر داد و گفت: در ایام الله دهه فجر تعداد 5 باب خانه محروم که توسط نیروهای انقلابی و خدوم بسیج به شکا خودجوش ساخته شده تحویل خانواده‌ها می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات