معاون پرورشی آموزش و پرورش بندرلنگه خبر داد

برگزاری دوره توانمندسازی دانش‌آموزان برگزیده مسابقات قرآن و عترت بندرلنگه

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بندرلنگه از برگزاری دوره توانمندسازی دانش‌آموزان برگزیده مسابقات قرآن عترت و نماز مرحله شهرستانی جهت حضور در مسابقات استانی با حضور مدرسان تخصصی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۴۷۱۰
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱


حجت‌الاسلام ابراهیم محمدحسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه از برگزاری دوره توانمندسازی دانش‌آموزان برگزیده مسابقات قرآن عترت و نماز مرحله شهرستانی جهت حضور در مسابقات استانی با حضور مدرسان تخصصی استان هرمزگان خبر داد.

وی افزود: این دوره ویژه دانش آموزان نفر اول و دوم مسابقات مرحله شهرستان پسر و دختر متوسطه اول و دوم طی دو روز در بندرلنگه برگزار شد.

معاون پرورشی و تندرستی آموزش و پرورش شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: دوره ویژه پسران در 9 رشته و دختران در هفت رشته برگزار گردید.

محمدحسینی گفت: در این دوره دانش‌آموزان برگزیده رشته‌های قرائت و حفظ قرآن، حفظ ویژه، مداحی، اذان، احکام، انشاء نماز، تفسیر قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، شرکت نمودند و در پایان آزمون نهایی بین نفرات اول و دوم برگزار گردید که نماینده شهرستان در مسابقات استانی در هر رشته مشخص گردید.

وی در پایان یادآور شد: هدف از برگزاری این دوره‌ها آمادگی مطلوب دانش‌آموزان شهرستان بندرلنگه  جهت کسب عناوین برتر در سطح استان می‌باشد و پس از تعیین نفر برتر دوره آماده‌سازی در سطح شهرستان تا شروع مسابقات ادامه پیدا خواهد کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار