خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس:

توسعه سالن‌های ورزشی در سراسر فارس مورد توجه مسئولان قرار بگیرد

حجت الاسلام حاجی زاده گفت: جنبۀ سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) بودن این شهر با میزبانی از مراسم ملی و بین المللی به سایر مردم معرفی شده و به توسعه گردشگری مذهبی در استان فارس هم کمک می کند.
کد خبر: ۸۸۱۴۷۵۰
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶
حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس در حاشیه برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی بسیج در شیراز به خبرنگاران گفت: میزبانی استان فارس از این مسابقات ورزشی بسیج جنوب کشور که در سطح ملی برگزار می شود نام شیراز سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) را در زمرۀ شهرهای دارای ظرفیت میزبانی از این گونه مسابقات مهم قرار می دهد.

وی با بیان اینکه ورزش از شاخصه های تاثیرگذار در سلامت جسم انسان است، گفت: سلامت جسم و آمادگی جسمانی مطلوب از ویژگی های مهم نیروهای بسیجی است که همواره باید مورد ارزیابی قرار بگیرند و برگزاری این المپیاد نیز در همین راستا صورت گرفته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی بسیج نهادینه شدن اهمیت ورزش در سبکِ زندگی بسیجیان است، گفت: ورزش یکی از اصول زندگیِ اسلامی است، جامعه را از معضلات اخلاقی دور می کند، سلامت اجتماعی را افزایش داده، از بسیاری بیماری ها جلوگیری کرده و تاثیر بسزایی در کاهش هزینه های درمان دارد.

وی با بیان اینکه جوانان مومن بسیجی آینده سازان و حافظان انقلاب اسلامی هستند، گفت: حفظ و تقویت معنویت و اخلاق اسلامی در نیروهای بسیجی همراه با آمادگی جسمانی مطلوب می تواند مجموعه بسیج را از هرگونه آسیب دور نگه داشته و جوان مومنِ بسیجی را بعنوان الگوی انسان متدین و انقلابی به جامعه معرفی کند.

حجت الاسلام محمد حاجی زاده با بیان اینکه بسیاری از ظرفیت های شیراز در سطح ملی ناشناخته باقی مانده اند، گفت: جنبۀ سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) بودن این شهر با میزبانی از مراسم ملی و بین المللی به سایر مردم معرفی شده و به توسعه گردشگری مذهبی در استان فارس هم کمک می کند، هچنین برگزاری برنامه های فرهنگی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم در حاشیه این المپیاد برنامه ریزی شده است.

وی با تاکید بر اهمیت توجه مسئولان کشور از یک سو و نسل نوجوان و جوان به مسئله ورزش از سوی دیگر، گفت: جوانان مومن مسلمان که آمادگی جسمانی مطلوب دارند در موقع حادثه در خط مقدم کمک به مردم و دفاع از کشور و انقلاب اسلامی حضور خواهند داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با تاکید بر اینکه ورزش حرفه ای باید در کنار ورزش همگانی مورد توجه قرار بگیرد، گفت: توسعه و ساخت سالن های ورزشی در سراسر فارس یخصوص در نقاط محروم یکی از مسائل مهمی است که باید مورد توجه مسئولان ارشد استان و کشور قر ار بگیرد.

حجت الاسلام محمد حاجی زاده با اشاره به اینکه ورزش های تیمی روحیه همکاری و حرکت جمعی را در انسان نهادینه می کند، خاطرنشان کرد: برای داشتن جامعه ای در تراز انقلاب اسلامی باید دانش، معنویت اسلامی و سلامت جسم را در نوجوانان و جوانان کشور تقویت کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها