خبرهای داغ:
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: به دنبال آن هستیم که دولت آینده نه توسط شخص که توسط جریان اداره شود.
کد خبر: ۸۸۱۴۷۶۰
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹

حسین نجابت در حاشیه نشست جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان فارس اظهار داشت: در انتخابات پیش رو احتمال رسیدن به یک کاندیدای واحد در جبهه اصولگرایان زیاد بوده و با استقبالی که از جبهه شده و آسیب‌شناسی و تحلیل دقیق از انتخابات گذشته احتمال رسیدن به اجماع پررنگ است.

وی افزود: در جبهه مردمی نیروهای انقلاب هیچ کدام از اعضای مؤسس یا هیأت رئیسه دنبال منصب یا کاندیداتوری نیستند بلکه به دنبال ایجاد اجماع از پایین به بالا هستیم و اگر بتوانیم نیروهای انقلاب را ساماندهی کنیم قدرتی به وجود می‌آید که هر فردی را معرفی کند مردم اطمینان خواهند کرد چون فرایند انتخاب به جبهه و کلیت نظرات وابسته است نه به شخص و تلاش این است که شخص کمرنگ و جبهه پررنگ شود به طور تقریبی شبیه به کاری که احزاب انجام می‌دهند در شکل بومی و ارزشی آن مدنظر است.

نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه به دنبال آن هستیم این بار یک جریان دولت را اداره کند، گفت: در زمان حیات آقای هاشمی، ایشان به زعم خود تلاش داشتند فراجناحی عمل کنند و البته اینکه چقدر موفق بودند جای بحث دارد اما از سویی اصلاح‌طلبان برای ایشان احترام قائل بودند و آقای هاشمی بین آنها هماهنگی می‌کرد و گاه بین اصلاحات و حاکمیت واسط می‌شدند و فقدان ایشان برای اصلاحات سنگین است.

وی تصریح کرد: اوضاع کشور به گونه‌ای نیست که یک نفر بتواند نظر اقشار مختلف مردم را جلب کند و به زعم ما شرایط فعلی دوره گفتمان‌ها است و مردم به دنبال کسی هستند که کارآمد و اهل عمل بوده و نابسامانی‌های اجتماعی و اقتصادی را ساماندهی کند  و این کار یک نفر نیست کار یک تیم منسجم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها