اجرای 126 برنامه مختلف گرامیداشت دهه فجر در شهرستان سقز

فرمانده سپاه سقز از برگزاری ۱26 برنامه سپاه و بسیج گرامیداشت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۴۷۶۳
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ یعقوب صفاری در گفتگویی ضمن تبریک فرارسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دهه فجر را یادآور خاطرات و ارزش‌های والا دانست.

 

صفاری پیروزی انقلاب اسلامی ایران را یک اتفاق بی‌بدیل در تاریخ معاصر برشمرد و افزود: این مسئله معادلات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دشمنان و استکبار را در ادامه سیاست های سلطه بر هم زد.

 

وی در ادامه بر بصیرت افزایی و آگاهی مردم تاکید کرد و گفت: ایام الله دهه فجر 57 مقطع رهایی ملت از دستان طاغوت با رهبری امام خمینی (ره) بود که همچنان شاهد رشد و ثمر بخشی این درخت با درایت های مقام معظم رهبری می باشیم.

صفاری انقلاب اسلامی ایران را مملو از خاطرات و مناسبت‌های ارزشمندی دانست و بر جدیت در اجرای آیین‌های باشکوه گرامیداشت این دهه تاکید کرد.

 

فرمانده سپاه سقز با بیان اینکه 126 عنوان برنامه توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و کانون‌های اقشاری شهرستان به مناسبت دهه فجر برنامه‌ریزی‌ شده است، اظهار داشت: در روز ۱۲ بهمن‌ماه که با نام انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) ولایت‌فقیه و رهبری نام‌گذاری شده است برنامه هایی همچون گلباران تمثال امام(ره) نواختن زنگ انقلاب اسلامی در مدارس  و رژه موتوری برگزار خواهد شد.

 

این مسئول در ادامه محوریت برنامه های این ایام را فرهنگی، مذهبی، علمی، ورزشی و ... برای اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی، گرامیداشت و انتقال پیام انقلاب به نسل های سوم و چهارم عنوان کرد.

 

صفاری در پایان با تشریح دیگر برنامه های برگزاری در دهه مبارک فجر گفت: سرکشی از خانواده معظم شهدا، عطر افشانی مزار مطهر شهدا، برگزاری جشنواره مسابقات بازی‌های بومی محلی، مقاله نویسی، دیوارنویسی و طناب کشی، برگزاری محفل انس با قرآن، یادواره شهدا، نهضت روشنگری، اعزام کاروان راهیان نور جنوب، جنگ شادی، نسشت روشنگری، کوهپیمایی، درمان و ویزیت رایگان در روستای محروم، برپایی ایستگاه صلواتی، میقات صالحین و حضور در نماز دشمن شکن جمعه، حضور اقشار بسیجیان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و... از جمله برنامه های این ایام الله است.

ارسال نظرات