خبرهای داغ:
جانشین رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر فارس:
جانشین رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان فارس گفت: گفتمان‌سازی و شناخت افکار عمومی یکی از راهبردهای عملی احیا فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه است.
کد خبر: ۸۸۱۴۷۹۵
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳

خسرو شمسایی در جلسه مشترک هم‌اندیشی مسؤولان روابط عمومی‌های ستادهای امربه‌معروف و نهی از منکر استان فارس اظهار کرد: روابط عمومی‌ها و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی به‌عنوان زبان گویای سازمان‌ها و نهادها، زمانی می‌توانند موفق باشند که بتوانند به‌خوبی برنامه‌ها، ایده‌ها و بازخوردها را به افکار عمومی انتقال و انعکاس دهند.

وی از ماهواره به عنوان ابزاری مخرب برای فروپاشی بنیان خانواده‌ها و افزایش روزافزون میل مردم به‌ویژه جوانان به پدیده شوم طلاق یاد کرد و بیان داشت: دشمنان برای القا فرهنگ غرب و ذهنیت‌سازی افکار عمومی ملت ما شبکه‌های غیراخلاقی بسیاری را با هزینه‌های هنگفت راه‌اندازی می‌کنند، اما برای مردم خودشان هزینه‌ای نمی‌کنند.

جانشین رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان فارس راهبرد عملی نهادینه کردن امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه را روش‌ اقناعی عنوان کرد و افزود: گفتمان‌سازی، ذهنیت‌سازی و تقویت باورهای دینی و مذهبی و همچنین افکارسنجی، از جمله راهکارهای مهم و تأثیرگذار در جامعه است.

 این نشست هم‌اندیشی و کارگاه آموزشی تا پایان وقت امروز ادامه داشت و مسؤولان روابط عمومی‌ها ضمن شرکت در کلاس‌های مختلف برنامه‌ریزی‌شده، با اصول و شیوه خبرنویسی آشنا شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها