فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله در یادواره شهید زرتشتی" رستم مهربان آذرباد" گفت: باید قدر این شهداء را بدانیم و شکر گزار نعمت امنیت باشیم.
کد خبر: ۸۸۱۴۸۲۸
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، دهقان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله در یادواره شهید زرتشتی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و  شهدای آتش نشان بویژه آتش نشانان حادثه ساختمان پلاسکو اظهار داشت: آرامش و امنیتی که ملت ما امروز دارند، مرهون خون ریخته شده شهدا، قطع شدن اعضای بدن جانبازان و سختی کشیدن رزمندگان و اسرا قبل از انقلاب ، در طول جنگ تحمیلی و تا به اکنون هستیم و برگزاری این یادواره ها کوچکترین کاری است که برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان می توانیم انجام بدهیم.

وی ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه که از اقلیت زرتشت نیز حضور داشتند اظهار داشت: باید قدر این شهدا را بدانیم و شکر گزار نعمت امنیت باشیم زیرا درکشوری پر از امنیت و آرامش زندگی می کنیم و این امنیت با منقطع شدن اعضای بدن جانبازان در شکنجه شدن اسرا و ریخته شدن خون شهدا و سختی های رزمندگان حاصل شده است.

فرمانده ناحیه در ادامه گفت : این یادواره ها تیری است به قلب دشمنان این نظام و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است که ظلم ها و جنایت های بسیاری در حق این مردم و کشور کرده اند که می توان به جنگ 8 ساله دفاع مقدس اشاره کرد.


فر مانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله خاطر نشان کرد : وظیفه ما در این زمان سختر شده است چرا که جنگ فعلی دشمن جنگ نرم است ما با آگاه کردن جوانان نباید بگذاریم که در دام و حیله دشمن گیربیفتند.

 وی افزود : کسانیکه دم از ارتباط با امریکا میزنند نادان هستند و خون شهدای ما را پایمال کردند.


وی تایید کرد :شهیدان ما پرپر شدند و جان دادند و گمنام شدند وبه مسئولین این پیام را دادند تا گمنام شدیم تا شما نام آورشدید نه اینکه دم از ارتباط با دشمن خود امریکایی جنایتکار بزنید.


در پایان فرمانده ناحیه ثارالله یاد خاطره شهدای آتش نشان را گرامی داشت و خود را خدمتگزار شهدا خواند و افزود تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا خون ریخته شده شهدا پایمال نشود.

دهقان در پایان از تمامی حضار که قبول زحمت کرده و به خاطر زنده نگه داشتن یاد شهدا در این مراسم شرکت کرده بودند تشکر کرد و به رسم یادبود هدیه را به خانواده شهید آذرباد و آتش نشانان زحمت کش شهر و دیارمان اهدا کرد.


ارسال نظرات