خبرهای داغ:
سازمان بسیج رسانه استان فارس به‌همت خبرنگاران و عکاسان استان فارس برای دومین سال پیاپی فارس به‌عنوان سازمان برتر بسیج رسانه کشور انتخاب شد.
کد خبر: ۸۸۱۴۸۳۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
میلاد امیری نژاد، رئیس این سازمان در جمع خبرنگاران از برگزاری دوره این سازمان در تهران خبر داد و گفت: این دوره سه روزه با حضور رؤسای سازمان بسیج رسانه کشور و رؤسای شورای عالی و برخی نخبگان رسانه‌ای در تهران برگزار شد که دیدار با رئیس بسیج مستعضفین و همچنین دیدار با مراجع قم و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل از برنامه‌های این دوره بوده است.

وی بیان کرد: به لطف تلاش همکاران و اصحاب رسانه استان، سازمان بسیج رسانه فارس برای دومین سال موفق به کسب عنوان برتر سازمان‌های بسیج رسانه کشور شد.

امیری‌نژاد با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته سازمان بسیج رسانه فارس در سال جاری افزود: با همکاری اصحاب رسانه استان، در سال جاری موفق به رونمایی و انتشار دو کتاب عکس نفیس به نام «شاهدان بصیر» با موضوع تشییع شهدای گمنام در استان و «موکب عشق» با موضوع پیاده روی اربعین حسینی شده‌ایم که در نوع خود، برای نخستین بار صورت گرفت.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان فارس با اشاره به برگزاری برنامه‌های این سازمان در سال ۹۵، بیان کرد: برگزاری دوره‌های گوناگون آموزشی و حلقه‌های فکری مطالعاتی صالحین و طرح ولایت ویژه اصحاب رسانه و برگزاری نخستین کاروان پیاده‌روی اصحاب رسانه در اربعین حسینی از جمله برنامه‌های شاخص اجرا شده در سال گذشته توسط این سازمان است.

امیری‌نژاد در ادامه با اشاره به برنامه‌های آینده این سازمان، گفت: برگزاری نخستین جشنواره ملی فجر انقلاب در سال جاری از دیگر اقدامات مهم این سازمان بوده که امیدواریم با همکاری خبرنگاران و اصحاب رسانه، به یک جریان خبری ارزشی در عرصه رسانه تبدیل شود.

وی اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه جذب حداکثری و دفع حداقلی و دفاع منطقی از آرمان‌های انقلاب را وظیفه خود می‌داند و در این راستا تلاش می‌کند با همیاری اصحاب ولایتمدار استان جبهه رسانه‌ای مدافع آرمان‌های انقلاب اسلامی را تشکیل دهد.

امیری‌نژاد نوآوری، خلاقیت در ارائه طرح‌های اجرا شده در یکسال، پشتکار در تحقق آرمان‌های اهداف ابلاغیه سازمان را ملاک‌ها و معیارهای برتر شدن سازمان بسیج رسانه برای دومین بار در کشور دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها