مديرعامل شركت گاز استان اردبيل خبر داد:
در حال حاضر برخورداري خانوارهاي شهري از گاز طبيعي بيش از 5/99 درصد بوده و خانوارهاي روستايي نيز با افزايش 26 درصدي اين نعمت الهی از 56 درصد به 82 درصد ارتقاء يافته است.
کد خبر: ۸۸۱۴۸۶۵
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مديرعامل شركت گاز استان اردبيل از ارتقاء 26 درصدي نعمت گاز طبيعي در بين خانوارهاي روستايي استان در دولت يازدهم خبر داد و گفت: در حال حاضر برخورداري خانوارهاي شهري از گاز طبيعي بيش از 5/99 درصد بوده و خانوارهاي روستايي نيز با افزايش 26 درصدي اين نعمت الهی از 56 درصد به 82 درصد ارتقاء يافته است.

وی افزود: مطابق برنامه ريزي هاي انجام شده تا پايان سال 96، تمامي روستاهاي بالاي 20 خانوار استان از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

خدايي از 84 پروژه گازرساني به روستاها عنوان کرد و افزود: ، نصب انشعابات، محورهاي صنعتي، احداث ساختمان ها و... شامل 267 روستا و 1000 كيلومتر شبكه و 10هزار عدد علمك با هزينه اي بالغ بر 1150 ميليارد ريال در حال انجام است خبر داد.

وی در ادامه افزود: با اعلام اين موضوع كه تمامي شهرها و روستاهاي شهرستان هاي سرعين و نمين به گاز طبيعي متصل گشته اند و اين مهم موجب پيوستن اين دو شهرستان به رديف شهرستان هاي سبز شده است، اضافه كرد : ما در صدد تأمين شريط براي برخوداري ساير خانوارهاي شهرستان هاي مختلف استان به نعمت گاز طبيعي هستيم.

ارسال نظرات