خبرهای داغ:
شهردار خامنه:

دهه فجر گوشزد کردن اقتدار ایران به دشمنان

شهردار شهر خامنه در دومین جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مراسم دهه فجر این شهر گفت: دهه فجر فرصتی است تا عزت و سرافرازی ملت و اقتدار و سربلندي ايران اسلامي را به همه دشمنان اين مرز و بوم گوشزد کرده و با آرمان‌هاي امام راحلو انقلاب تجديد ميثاق کنیم و همین امر لزوم توجه ویژه به برنامه های این دهه را یادآور می شود.
کد خبر: ۸۸۱۴۹۰۵
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از شهرداری خامنه، بابک شریفی افزود:بی تردید پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه 1357 معجزه‌ای الهی بود که با رهبری های خردمندانه امام خمینی(ره) و با استقامت مثال زدنی و سربلندی مردم غیور ایران اسلامی و با فداکاری ها و از جان گذشتگی های فراوان به بار نشست.

شریفی با تأكيد بر اهميت برگزاري هرچه با شكوهتر مراسم دهه فجر، اظهار امیدواری کرد با همکاری همه اعضای ستاد و مردم شهر خامنه، مراسمی با شکوه و درخور این ایام فرخنده برگزار شود و حضور پر رنگ در برنامه های این دهه و به خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن، همچون گذشته موجب سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی با ابراز همدردی با آسیب دیدگان حادثه ساختمان پلاسکو، ايثار و فداكاري شهدای آتش نشان را در این حادثه، نمونه بارزی از خدمت صادقانه و مخلصانه به مردم دانست و از آن به عنوان خط مشي همه خدمت گذاران صديق جمهوري اسلامي ايران یاد کرد.

 

دومین جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مراسم دهه فجر شهر خامنه با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی، رؤسای ادارات، مدیران مدارس، خانواده های شهدا و ایثارگران و جمعی از معتمدین و صاحب نظران این شهر برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها