به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:
با برگزاری دومین ستاد دهه فجر بنیاد استان زنجان برنامه‌های دهه فجر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان مشخص شد.
کد خبر: ۸۸۱۴۹۵۸
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان همچون سنوات قبل برنامه‌های متنوعی را برای دهه مبارک فجر در نظر گرفته است.

بیش از 140 عنوان برنامه از سوی مسئولان بنیاد، خانواده‌های شاهد و ایثارگر، مردم ولایی و شهید پرور و همچنین سایر مسئولان در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.

تعویض پرچم گلزارهای شهداء، دیدار با خانواده‌های شاهد و ایثارگر در قالب طرح سپاس با اولویت شهدا، جانبازان و آزادگان سیاسی دوران انقلاب، اجرای طرح پایش سلامت، برگزاری مسابقات فرهنگی در مدارس به ویژه مدارس شاهد، گلباران و غبارروبی مزار مطهر شهداء برخی از برنامه‌های این نهاد خواهد بود.

از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال می‌توان به برپایی نمایشگاه‌ها، برگزاری مراسم‌های انقلابی در حسینیه‌های شهداء و ادارات و هیئت‌های مذهبی، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، نامگذاری اماکن و معابر به نام شهدا استان نیز اشاره کرد.

برگزاری یادواره شهدا، تجلیل از مادران شهدا در قالب برنامه شکوه و شکیبایی، حضور حداکثری در راهپیمائی 22 بهمن ماه نیز از دیگر برنامه‌های دهه فجر با حضور خانواده‌های افتخار آفرین شاهد و ایثارگر استان زنجان خواهد بود.

ارسال نظرات