خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی فوریت‌های پزشکی استان اصفهان:
مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به آتش‌سوزی شب گذشته پاساژ قلندرها گفت: در پی این سانحه دو مرد 60 و 33 ساله دچار سوختگی درجه 2 شدند و یک مرد 30 ساله نیز با مشکل تنفسی روبرو شد.
کد خبر: ۸۸۱۴۹۶۴
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،عباس عابدی با اشاره به آتش‌سوزی شب گذشته واحد تجاری در بازار قلندرها اصفهان اظهار کرد: این حادثه که ساعت 17:48 دقیقه رخ داد و به دنبال تماس با سامانه 115 اورژانس و امداد خواهی برای کمک به مصدومین دو واحد امدادی به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه این آتش‌سوزی در کارگاه چاپ لباس اتفاق افتاده افزود: در پی این سانحه دو مرد 60 و 33 ساله دچار سوختگی درجه 2 شدند و یک مرد 30 ساله نیز با مشکل تنفسی روبرو شد.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی در محل سانحه برای مصدومان خبر داد و گفت: هر سه نفر که مصدوم شده بودند توسط عوامل اورژانس به بیمارستان سوانح سوختگی و خورشید اصفهان منتقل شدند.

به گزارش بسیج، شب گذشته به علت نامعلومی قسمت فوقانی یکی از واحدهای تجاری بازار قلندرها دچار حریق شد و تمام تولیدات این واحد صنعتی که از جنس پارچه و تریکو بود سوخت؛ لازم به ذکر است با اقدام به‌ موقع مأموران آتش‌نشانی از گسترش حریق به مغازه‌های مجاور و روبرو که مقدار زیادی هم مواد مشتعل کننده در آن‌ها وجود داشت، جلوگیری شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها