خدمات ‌رسانی به حادثه‌ دیدگان باید کاملاً سازمان ‌یافته و وظایف تک تک افراد و نیروها مشخص شده باشد.
کد خبر: ۸۸۱۵۰۲۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در دیدار سرپرست جمعیت هلال احمر استان و هیئت همراه انتصاب آقای میرزایی به عنوان سرپرستی جمعیت هلال احمر استان را تبریک گفت و اظهار کرد: هلال احمر مجموعه خدمت‌گذار است که با دیدگاه فراملی، فراجناحی و فراگروهی و تنها با هدف خدمات‌رسانی به مردم آسیب‌دیده و حادثه‌دیده تشکیل شده است.

آیت‌الله علی خاتمی با اشاره به وظایف خطیر جمعیت هلال احمر استان زنجان از مسئولان ذی‌ربط خواست تا در راستای سلامتی و حفظ جان مردم نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی برای اعضای داوطلب و نیروها اقدام کنند و در همه حال آماده مقابله با حوادث و سوانح طبیعی و غیرمترقبه از جمله سیل، زلزله، آتش‌سوزی و سایر باشند.

وی با اشاره به اینکه خدمات ‌رسانی به حادثه‌ دیدگان باید کاملاً سازمان ‌یافته و وظایف تک تک افراد و نیروها مشخص شده باشد برگزاری سالانه مانورهای میدانی را در آمادگی کامل نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر مؤثر دانست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان زنجان امدادرسانی را از شغل‌های ارزشمند و مقدس دانست و گفت: حلاوت خدمت‌رسانی به حادثه‌دیدگان بیش‌تر از هر خدمتی است که به مردم می‌شود.

در ادامه این دیدار شهرام میرزایی سرپرست جمعیت هلال احمر استان ضمن ارائه گزارشی از برنامه های بازدید از حوزه های مختلف جمعیت و گفتگو با پرسنل و امدادگران و داوطلبان گفت : جمعیت هلال احمر استان از ظرفیت بالایی برخودار می باشند و تشنه خدمت به مردم هستند.

میرزایی اظهارکرد: این نهاد مردمی تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرد تا به بهترین شکل ممکن و با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارند به مردم خدمت ‌دهی کنند و خدمت گذار خوبی باشند .

ارسال نظرات