خبرهای داغ:
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سپاه بدون بسیج معنا ندارد و بسیج هم بدون سپاه بدون مفهوم است چراکه بسیج و سپاه عنوان مولود انقلاب اسلامی بوده و اکنون از دستاوردهای کشور حراست می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۱۵۰۵۷
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵

اسلام انقلابی در نظام اسلامی تبلور پیدا کرده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار علی فضلی پیش از ظهر امروز در سی‌امین یادواره هزار شهید فرهنگی و دانش‌آموز استان قم که در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: این مراسم در آستانه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی درحال برگزاری است که این تقارن را به فال نیک می‌گیریم.

وی از دست‌اندرکاران برگزاری سی‌امین یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان قم تقدیر کرد و افزود: علما بستر آغاز حرکت انقلاب را فراهم ساخته و مردم با حضور خود توانسته اند اجرایی شدن آن را رقم بزنند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بر اساس تعابیر امام خمینی(ره) مردم و ولایت فقیه از ارکان اصلی انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: حضور انقلابی مردم در صحنه، ایستادگی مقابل مستکبران، برپایی اصل ولایت فقیه، حاکمیت ولی فقیه به عنوان نایب امام زمان(عج) و تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران که با آموزه‌های دینی تطبیق شده از برکات انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه باید قدردان برکت‌های انقلاب اسلامی باشیم، مطرح کرد: رهبر انقلاب اسلامی در مورد اهمیت انقلابی ماندن و عملکرد انقلابی تاکیدات بسیاری دارند و این تاکیدها نشان می‌دهد که باید مراقب هشدارها باشیم.

فضلی خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایشات رهبری، انقلاب اسلامی راهکار اصلی پیشرفت و سرافرازی ایران بوده به همین علت انقلابی‌گری، انقلابی ماندن و تجلیل از انقلابیون می‌تواند استمرار این پیشرفت را به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران مقابل دشمنان بشریت از منافع ملی و اسلام انقلابی حراست می‌کند، عنوان کرد: اسلام انقلابی در نظام جمهوری اسلامی تبلور پیدا کرده است و می‌تواند در کشورهای مختلف نیز برای پیشبرد اهداف راهگشا باشد.

فضلی تبعیت از فرمان رهبری را راهکار وحدت مجامع اسلامی دانست و اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم همواره در مسیر انقلاب اسلامی فعالیت داشته باشیم تا بتوانیم تحقق آرمان‌های مورد نظر امام خمینی(ره) را رقم بزنیم.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با تاکید بر اینکه اقشار مختلف مردم در بیعت با امام خود پیشتاز بوده‌اند، تصریح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان با خلق عملیات‌هایی همانند والفجر چهار و کربلای پنج علاقه خود به شهادت و ایثار را به اثبات رسانده‌اند.

وی از فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در مورد ویژگی‌های عملیات کربلای پنج یاد کرد و گفت: سپاه بدون بسیج معنا ندارد و بسیج هم بدون سپاه بدون مفهوم است چراکه بسیج و سپاه عنوان مولود انقلاب اسلامی بوده و اکنون از دستاوردهای کشور حراست می‌کنند.

فضلی به درخشش لشکر عملیاتی علی بن‌ابیطالب(ع) در کربلای پنج اشاره کرد و یادآور شد: بر اساس فرمایشات امام خمینی(ره) سپاه، کربلا را در شلمچه احساس کرد و باید این خاطره ماندگار حسینی را زنده نگه‌ داریم؛ عرصه‌های مختلف دفاع مقدس مملو از خاطرات به یادماندنی است که باید در راستای حفظ آنها کوشا باشیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نزدیک به 10 هزار مجروح و شهید در عملیات کربلای چهار تقدیم انقلاب شدند، عنوان کرد: در عملیات کربلای پنج از تجربیات عملیات کربلای چهار استفاده کرده و با انجام مطالعات مورد نیاز و رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس توانستیم به موفقیت و پیروزی برسیم.

وی از حضور چشمگیر دانش‌آموزان و فرهنگیان در هشت سال دفاع مقدس یاد کرد و افزود: این اقشار اکنون نیز در نظام اسلامی جایگاه مشخصی دارند و با انجام رسالت‌های خود در تحقق اهداف مورد نظر نظام نقش‌آفرین هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها