سردار روح الله نوری جهت قدردانی از سپاه حضرت ابوالفضل(ع) برای دعوت ایشان به استان لرستان پیام تقدیری به سردار مرتضی کشکولی ارسال کردند.
کد خبر: ۸۸۱۵۰۹۷
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛سردار سرتیپ پاسدار روح الله نوری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان طی پیامی مراتب تقدیر و تشکر خود را از سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به سردار مرتضی کشکولی فرمانده این سپاه اعلام کردند.

پیام تقدیر فرمانده سپاه ثارالله از فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل
متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
فرمانده محترم سپاه حضرت ابوالفضل استان لرستان سردار کشکولی
سلام علیکم
به شکرانه توفیق و پاسداشت همت و تلاش حضرتعالی در مدیریت متعهدانه و صادقانه،خالصانه و انقلابی که حسن خلق، تعامل سازنده با همکاران قدیم و جدید، درک بالا نسبت به مسائل فرهنگی،سیاسی ، اجتماعی و آمادگی رزم ، جدیت و قاطعیت در امور را در بر داشته، باعث و حامل آن گردیده تا همکاران و همرزمان دیروز جنابعالی در سپاه استان لرستان، هیچگاه تلاش های انقلابی بی وقفه و سخت کوشی جنابعالی را در ابعاد مختلف مدیریتی از یاد نبرند.
بدون شک گردهمایی و زیارت همرزمان و خانواده های شهدای سفر کرده و علمای محترم شاید شیرین ترین و معنوی ترین اقدامی بود که توسط جنابعالی و همکاران محترمتان در آن سپاه برای این حقیر اتفاق افتاد که چراغی فراروی زندگی و آینده فردای ما و امثال ما و همکاران محترمتان خواهد بود.
از لطف بسیار و محبت بی دریغ حضرتعالی و خانواده های محترم شهدا، جانبازان،آزادگان، رزمندگان،پیشکسوتان و فرماندهان همه شهرهای استان لرستان در حق این برادر کوچکتان، که بار مسئولیت و تعهد حقیر را مضاعف نمودید تشکر و با زبانی الکن و قلمی قاصر مراتب سپاسگزاری و قدردانی خود را در برابر این همه خوبی و مهربانی اعلام می دارم.
امیدوارم با توکل به خداوند منان و  توسل به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در همه عرصه های زندگی موفق و موید باشید و به عنوان فرماندهی خدمتگذار برای تعالی نظام اسلامی ایران و انقلاب اسلامی گام های مستحکم و مستمری را بردارید و عاقبت به خیری که آرزوی همه انبیاء ، اولیاء و صلحای ما بود قرین زندگی پر نورتان باد انشاءالله.

سایه مقام معظم رهبری مستدارم
بردار شما روح الله نوری


گفتنی است سردار نوری در تاریخ 19 دی برای حضور در مراسم گرامی داشت سالروز عملیات های 4 و 5 به لرستان سفر کرد و در این مراسم توسط فرزندان شهدا و ایثارگران و همرزمان قدیم، از ایشان تجلیل به عمل آمد.
همچنین فرمانده سپاه ثارالله نیز با تقدیم هدایایی از فرزندان شهدا تقدیر کرد.

ارسال نظرات