مدیر کل بنیاد شهید لرستان :

دشمن برای کم رنگ کردن یاد شهدا سرمایه گذاری کرده است

مدیر کل بنیاد شهید لرستان گفت : برای کم رنگ کردن یاد شهدا ؛دشمن سرمایه گذاری کرده است که باید رفتار شهدا اخلاق وتفکر شهدا را باید برای نسل جوان و نوجوان به عنوان اسوه و سر مشق قرار دهیم .
کد خبر: ۸۸۱۵۱۲۸
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ؛ مراد روشنی در دومین یادواره شهدای کانون مرکز قشر بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در سالن اجتماعات آموزش پرورش ناحیه دو برگزار شد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که حفاظت ازیاد شهدا وظیفه ای مهم است اظهار داشت : انتقال فرهنگ شهدا و زنده نگهداشتن ایثارآن ها کمتر ازخود شهادت نیست

وی افزود : چهل شهید وزرشکار لرستانی در حوزه ورزش ؛جهاد و شهادت درخشیدند و در پرورش روح و جسم از مولا متقیان تأسی گرفتند.

مدیر کل بنیاد شهید استان لرستان خاطر نشان کرد : در عرصه دفاع مقدس ودر قالب لشکر حضرت ابوالفضل (ع) پیروز هایی را این دلاور مردان آفریدند و عرصه را بر دشمن تنگ کرده بودند که باید برای هر کدام از آنها ها کتاب ها نوشت و به سیره عملی درآورد .

روشنی با بیان اینکه برای کم رنگ کردن یاد شهدا ؛دشمن سرمایه گزاری کرده است تصریح کرد : رفتار شهدا اخلاق وتفکر شهدا را باید برای نسل جوان و نوجوان به عنوان اسوه و سر مشق قرار دهیم .

همچنین پاسدار مجتبی شفیعی عضو بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در ادامه به برگزاری یادواره هایی در سطح استان اشاره کرد و عنوان داشت : یادواره بسیج ورزشکاران در سطح استان و در شهرستان های مختلف بخصوص الیگودرز، دورود، کوهدشت ، پلدختر، الشتر ،دلفان و.. برگزار گردیده است.

وی افزود : در سا ل 95 با همکاری بنیاد شهید و امور جوانان سرکشی به خانواده معظم شهدا در دستور کار داشته ایم .

شفیعی در پایان گفت : با همکاری اداره امور جوانان و اداره کانون ها در سال آینده کنگره بزرگ یادوراه شهدای ورزشکار استان لرستان برگزار خواهد شد.

انتهای خبر /ز

ارسال نظرات