خبرهای داغ:
رییس دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قزوین:
رییس دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قزوین گفت: صدور پیام انقلاب اسلامی مهمترین موضوعی است که امروز ادامه دارد و می بینیم که دستاورد های فراوان نیز داشته است.
کد خبر: ۸۸۱۵۱۴۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰

سرهنگ مهدی طاهرخانی رییس دفتر حفظ آثار و نشر ارزظهای دفاع مقدس استان قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی به توضیح مهم ترین اهداف و ارمانهای انقلاب اسلامی پرداخت.

وی اظهار کرد: استقلال و آزادی از مهمترین اهداف و آرمان هایی بود که امام خمینی (ره) به عنوان بنیانگزار انقلاب به آنها تاکید کردند.

طاهرخانی تبیین کرد: استقلالی که انقلاب از آن به عنوان هدف نام برده است به معنای رهایی از وابستگی ها و بند هایی که توسط استعمار جهانی و دشمن اصلی ملت یعنی آمریکا به دست های ما زنجیر شده بود، استقلال در تعریف انقلاب یعنی عدم وابستگی به سایر قدرت هایی که می خواهند ما را مدیریت کنند و یا منابع ما را به غارت ببرند.

این مسئول ادامه داد: آزادی از دیگر مبانی هایی بود که انقلاب به آن تاکید کرد، ما نیاز داشتیم از همه قید و بندهایی که سایر دول برای پیش برد اهدافشان برای ما وضع کرده بودند رهایی یابیم، بتوانیم با آزادی هرچه تمام تر عقاید اسلامی خود را در جامعه پیاده کنیم، مردم آزاد در چهار چوب قانون داشته باشیم و نیز روحانیت اصیل و انقلابی بتواند در جامعه آزادانه ابراز نظر و عقیده نماید.

وی با تاکید بر این موضوع که انقلاب توانسته است در قلوب مردم جا داشته باشد ابراز کرد: امروز که انقلاب 38 ساله شده است می تواند گفت که روز به روز جای بیشتری بین مردم ایران و جهان برای خود باز می کند .

طاهرخانی اذعان کرد: ما هرگز از خط انقلاب و آرمان های آن خارج نشده ایم، می توان گفت روز به روز بهره بیشتری از انقلاب کسب کرده ایم و تلاش می کنیم که راه نهضت را همچون گذشته تا پیروزی نهایی اسلام ادامه دهیم.

رییس دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین تصریح کرد: صدور پیام انقلاب اسلامی مهمترین موضوعی است که امروز ادامه دارد و می بینیم که دستاورد های فراوان نیز داشته است، آوازه اقتدار مقاومت که خود را مدیون فرهنگ انقلاب می داند امروز از مهمترین دستاورد های انقلاب اسلامی است و تا روزی که عالم در حرکت است انقلاب اسلامی نیز برای پیشرفت در اهدافش تلاش می کند.

وی با یادآور شدن این مسئله که انقلاب همواره تهدید های زیادی را به خود دیده است و این تهدیدات همچنان ادامه دارد، گفت: روزی این انقلاب 17 هزار تن از عزیز ترین افرادش را تنها به این جرم که به انقلاب و ولایت فقیه علاقه مند بودند را توسط ترور منافقان کور دل از دست داد و بعد از آن هم شاهد تهاجم هشت ساله به خاکش بود که در تمام این موارد مردم با سر بلندی توانستند همه امتحانات را از سر بگذرانند و در عین حال سربلند نیز باشند.

وی ادامه داد: امروز هم دشمنی با انقلاب ادامه دارد و می توان گفت که حتی شدت آن نیز بیشتر شده است، جنگ فرهنگی دشمن علیه ما بسیار حربه خطرناکی است، دشمن با استفاده ارز این راه در نظر دارد جوان ایرانی را از انقلاب دور کند و میان آنان و ولایت فاصله بیاندازد.

طاهرخانی در پایان گفت: ما جوانانی داشته ایم که انقلاب کردند، جوانانی را دیدیم که جان خود را در کف دستانشان گرفتند و به مقابله با دشمن پرداختند، امروز هم جوانان  بصیر و آگاه به یاری خداوند در برابر تهاجم فرهنگی ایستاده اند و از آرمان های انقلاب دفاع می کنند.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها