خبرهای داغ:
استاندار قزوین در نشست خبری صبح امروز مطرح کرد:

بهره‌برداری از 913 طرح عمرانی و خدماتی قزوین همزمان با دهه فجر

استاندار قزوین در نشست خبری که صبح امروز با اصحاب رسانه داشت از بهره‌برداری 913 طرح عمرانی و خدماتی استاندر دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۵۱۴۸
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵

فریدون همتی، استاندار قزوین، در نشست خبری که صبح امروز با اصحاب رسانه به مناسبت دهه فجر داشت اظهار کرد: طرح‌های مورد بهره‌برداری در دهه فجر در زمینه‌های امور زیربنایی و عمرانی، امور اقتصادی و امور فرهنگی و اجتماعی بوده و ارزشی بالغ بر 4هزار و 850 میلیارد ریال را در بر می‌گیرد.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تا کنون 15هزار و 860 شغل جدید در استان ایجاد شده که در سامانه رسمی رصد نیز این آمار به ثبت رسیده است.

این مقام مسئول ضمن اشاره به کاهش نرخ بیکاری در استان، تبیین کرد: ما امروز باید شاهد تحرک اقتصادی و شروع هرچه بیشتر رونق اقتصادی در استان باشیم.

استاندار قزوین ادامه داد: امروز ما شاهد افزایش امید در تولیدکنندگان هستیم که این یک قدم مهم و اساسی در روند تحقق و توسعه اقتصاد مقاومتی در استان و هم‌چنین در کشور است.

همتی ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و یادآوری رشادت‌ها و جان‌فشانی های شهدای انقلاب اسلامی و هم‌چنین مدافعان حرم اذعان کرد: دهه فجر فرصتی مناسب برای گرامیداشت شخصیت‌های انقلابی و هم‌چنین تجلیل مسئولین از مردمی که همواره حافظ انقلاب بوده‌اند، می‌باشد.

وی اضافه کرد: ما باید همیشه پیرو و پشتیبان ولایت فقیه باشیم و همواره راه عزیزانی را که برای اقتدار و اعتلای انقلاب اسلامی گام برداشتند را ادامه دهیم.

این مقام مسئولبه دستاوردهای برجام در بخش تولید اشاره کرد و گفت: امرروز ما می‌توانیم نفت را بدون هیچ محدودیتی و آزادانه به سایر کشورها بفروشیم و بانک ها نیز می‌توانند بدون مشکلی مبادلات مالی خود را با سایر کشورها انجام دهند.

استاندار قزوین با اشاره به تلاش‌های بسیار ایران در خصوص برجام، افزود: امروز هیچ یک از کشورهای جهان ایران را در برجام شکست خورده نمی‌دانند و بار دیگر همچون دوران 8 سال دفاع مقدس توانستیم بر دشمن خود غلبه کنیم. 

 همتی مطرح کرد: خوشبختانه امروز با تدابیر رهبری، تلاش‌های دولت و هم‌چنین همت مردم توانستیم بسیاری از چالش‌ها و مشکلات اقتصادی را مهار و تبدیل به فرصت کنیم.

وی در خاتمه به اهمیت بسیار نقد سازنده و منصفانه و همراه با راهکار در جامعه اشاره کرد و متذکر شد: نقد منصفانه و سازنده لازمه توسعه است ولی باید حواسمان باشد که نقدهایمان تخریب کننده نباشد و موجب شادی دشمنانمان نشود.

1005/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار