نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

اگر می توانستند مقصر حادثه پلاسکو را هم دولت قبل معرفی می کردند

عبدالوحید فیاضی گفت: مردم از طریق لنز عینک نمی توانند شفافیت اقتصادی را ببینند بهتر است مردم با همین عینک ، انتخابات سال 92 را نگاه کرده و به دولت نمره بدهند.
کد خبر: ۸۸۱۵۱۹۰
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵

عبدالوحید فیاضی نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، در خصوص اینکه برخی بانک ها وام های کلانی به مفسدان بانکی همچون مالامیری و یکی از نزدیکان یک مسئول عالی رتبه اجرایی پرداخت کرده است اظهار داشت:  دولت باید گزارشات دقیقی درباره شفافیت اقتصادی که بارها ادعا کرد است به مردم ارائه دهد.

وی با بیان اینکه دولت شعار شفافیت اقتصادی را از یاد برده است افزود: دولت باید بتواند ادعاهای انتخاباتی را به اثبات برساند و گزارشاتی از اقدامات مهم در هر حوزه اقتصادی را به طور شفاف ارائه دهد.

فیاضی در ادامه بیان داشت: متاسفانه دولت نابسامانی مدیریتی را به دولت قبل محول کرده  این در حالی است که در صورت فراهم شدن فرصت، بی کفایتی در مدیریت ساختمان پلاسکو را هم به دولت قبلی واگذار می‌کرد.

وی با انتقاد از عملکرد نامناسب اقتصادی دولت یازدهم افزود: متاسفانه دولت برای اینکه بتواند اقدامات اقتصادی را معقول جلوه دهد مردم را دعوت به خرید عینک کرده است تا از طریق لنز عینک، اقتصاد را مورد بررسی قرار دهند بهتر است مردم با همین عینک ، انتخابات سال 92 را نگاه کرده و به دولت نمره بدهند.

ارسال نظرات