نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج»:

وعده های اقتصادی دولت از استحکام خوبی برخوردار نیست

عبدالوحید فیاضی با بیان اینکه وعده های اقتصادی دولت از استحکام خوبی برخوردار نیست افزود: دولت نسبت به تحقق وعده های خارجی هم متزلزل بوده و نتوانسته در مبحث دیپلماسی خارجی هم موفق شود.
کد خبر: ۸۸۱۵۲۹۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۵

عبدالوحید فیاضی نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: ادعاهای دولت از نرخ رشد اقتصادی مصداق حقیقی ندارد؛ تناقضات آماری با واقعیات اقتصادی کشورمان همخوانی ندارد و فاقد مبنای اساسی و علمی است.

وی با بیان اینکه وعده های اقتصادی دولت از استحکام خوبی برخوردار نیست افزود: دولت نسبت به تحقق وعده های خارجی هم متزلزل بوده و نتوانسته در مبحث دیپلماسی خارجی هم موفق شود.

فیاضی خاطر نشان کرد: در حال حاضر دولت یازدهم درصدد بهانه تراشی در حوزه اقتصادی و معیشت مردم برآمده است  این در حالی است که ملت گوش شنوایی برای حرف‌های بی پایه برخی دولتی ها ندارد؛ واقعیت آشکار این است که نه تنها گزارشات دروغین اقتصادی را مردم باور ندارند بلکه می‌دانند اکثریت‌شان بوی انتخابات را به خود گرفته است.

نماینده سابق مجلس خاطر نشان کرد: متاسفانه بخش تولید از تامین مالی توسط بانکها بی‌بهره مانده است. تعیین سطح مطلوب نرخ سود تسهیلات و نرخ سپرده های بانکی، یکی از مسائل مهم کنونی کشورمان است.در شرایط فعلی اقتصادی انتظار این است که بانک‌ها برای جلوگیری از زیاندهی و ورشکستگی تولیدکنندگان، هماهنگی سرمایه گذاری و پس انداز را در بخش تولید ایجاد کنند تا از طریق افزایش سرمایه گذاری، بخش تولید را تحریک کرده و از بحران کنونی بیرون روند. این در حالی است که تولید داخلی در دولت یازدهم فاقد اهمیت است.

ارسال نظرات