خبرهای داغ:
به همت پایگاه های بسیج شهید صدوقی و خدیجه کبری روستای پرو

پخت بیش از 12 کیسه آرد در قالب نان قندی جهت کمک به مردم سوریه در شاهرود

به همت پایگاه های بسیج شهید صدوقی و خدیجه کبری(س) حوزه های بسیج روستایی حمزه سیدالشهدا و ریحانه الرسول، بیش از 12 کیسه آرد در قالب نان قندی جهت کمک به مردم سوریه پخته و ارسال شد.
کد خبر: ۸۸۱۵۳۲۴
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت پایگاه شهید صدوقی و پایگاه حضرت خدیجه(س) حوزه های مقاومت حمزه سیدالشهدا و ریحانه الرسول  بیش از 12 کیسه آرد در قالب نان قندی  تهیه  و بسته بندی و جهت کمک به مردم سوریه ارسال شد.

در مراسمی که به این مناسیت در مسجد روستای پرو با حضور فرمانده حوزه حمزه سیدالشهدا و مسئول مرکز راهبردی ناحیه و ائمه جمعه و جماعات بسطام و روستای پرو برگزار شد، امام جماعت روستای پرو در سخنانی با بیان اینکه ملت ما همان روحیه دوران دفاع مقدس را حفظ کرده اند اظهار کرد: کمک به مظلومین و مستضعفین جهان وظیفه تک تک مسلمانان است و مردم ما در این خدمت رسانی پیشگام بوده اند.

در این برنامه با حضور امام جمعه بسطام و سرهنگ پاسدار تیموری و سرگرد پاسدار گرزین و اهالی روستا و بسیجیان این نان های قندی برای جبهه مقاومت و مردم مظلوم و بی دفاع سوریه اعزام شد.

لازم به ذکراست تاکنون از شهرهای و روستاهای مختلف شهرستان شاهرود شش مرحله محموله های غذایی به جبهه مقاومت سوریه ارسال شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار