فرمانده سپاه شبستر در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات این شهرستان در آستانه دهه فجر، از بیش از 200عنوان برنامه متنوع فرهنگی و اجتماعی درسطح پایگاه ها و حوزه های مختلف شبستر در دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۵۳۴۹
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جعفر رزمی، دهه فجر را مقطع رهایی ملت ایران از فساد، تبعیض و بی عدالتی حاکم در نظام شاهنشاهی عنوان و بیان کرد: ملت ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی با وحدت کلمه و با تبعیت از راه امام خمینی(ره) توانست تاریخ 2500ساله شاهنشاهی را درهم بکوبد.

وی افزود: امام خمینی(ره) خط بطلانی بر نظریات مادی و نظریاتی که دین را به عنوان افیون ملتها می دانستند، کشید و اسلام ناب محمدی را احیا کرد.

رزمی خاطرنشان کرد: ملت ایران توانست ظرفیت بالقوه خود را در دهه فجر57 به بالفعل تبدیل کرده و الگویی تمام عیار برای همه ملت های آزادیخواه جهان باشد.

فرمانده سپاه شبستر با بیان اینکه نبرد با دشمنان انقلاب اسلامی برای همیشه تا پایان تاریخ ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: دشمن با تاکتیک و حربه های مختلف به دنبال ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی در جهان است چراکه به واسطه حضور همیشه درصحنه مردم، این انقلاب الگوی موفقی درجهان اسلام شده است.

 

وی با اشاره به برنامه های پیشرو در دهه فجر، برگزاری شش عنوان یادواره شهدا، ویزیت رایگان مردم به همت درمانگاه سپاه شبستر در12 بهمن، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، پخش و اکران فیلم های جشنواره عمار در طول دهه فجر، جشن های پیروزی انقلاب اسلامی در سطح پایگاهها، برپایی نمایشگاه عکس و آثار هنری، برگزاری مسابقات کیک پزی و شیرینی پزی، مسابقات عکاسی، خاطره نویسی و نقاشی، برگزاری عصر شعر انقلاب اسلامی با عنوان انقلاب اسلامی شکوه قرن توسط بسیج هنرمندان و اداره ارشاد شبستر و تجلیل از فعالان اردوهای جهادی این شهرستان را از جمله برنامه های این شهرستان در طول دهه فجر برشمرد.

ارسال نظرات