استاد حوزه علمیه بندرعباس اظهار کرد:کسی که در مسیر شهید و شهادت حرکت کرده در واقع در مسیر قرآن و تبعیت از امام معصوم و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه گام بر می دارد.
کد خبر: ۸۸۱۵۳۶۱
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز؛حجت السلام و المسلمین علی اکبر میرزایی، استاد حوزه و دانشگاه بندرعباس در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه پلاسکو گفت: شهادت آتش نشانها که با حرکت و جانفشانی خود همه ما را به یاد روزهای دفاع مقدس و جانفشانی رزمندگان انداختند که یاد آور روزهای صبر و استقامت بود.

وی ادامه داد: تمام زوایای این حادثه  درس است و یکی از جنبه های آن پیروی از مکتب ایثار وشهادت می باشدو وظیفه ماست که در این مسیر گام برداریم.

میرزایی افزود: هر کس عزت، بزرگی،توفیقات مادی و معنوی می خواهد بداند که تمام عزت از آن خداست واین نگاه سبب می شود که ما در مسیر شهادت گام برداریم.

استاد حوزه و دانشگاه  اظهار داشت:کمک گرفتن و ارتباط معنویی که خداوند به ما راهنمایی کرده باید در زندگی مادی ار آن استفاده کنیم انسان اگر می خواهد به شهادت برسد باید صبور باشد که صبر سبب شهادت می شود.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه هرمزگان گفت:امروز کسی که در مسیر شهید و شهادت حرکت کرده در واقع در مسیر قرآن و تبعیت از امام معصوم و تبعیت از ولایت  مطلقه فقیه می باشد.

میرزایی با گرمیداشت یاد و خاطره شهید آتش نشان استان هرمزگان ادامه داد:آتش نشانی شغل نیست و قبل از اینکه آتش نشان شاغل باشد خادم مردم است و قبل از اینکه آتشی را بخواهد خاموش کند به فکر جان مردم است.

وی در پایان با بیان اینکه مردم و مسئولین برای جلوگیری از این اتفاقات دو وظیفه دارند گفت: وظیفه مردم اینست تا جایی که می توانند نکات ایمنی را رعایت کنند و وظیفه مسولین آنست که به این قشر نگاه مسئولانه داشته باشند و اگر ما دغدغه یک آتش نشان را کم کنیم به ایمنی کمک کردیم و کمک به این قشر کمک به جامعه است.

ارسال نظرات