مسئول امور روحانیون منطقه یکم سپاه:

رشادت های مدافعان حرم متاثر از دفاع مقدس است

مسئول امور روحانیون منطقه یکم نیروی دریایی سپاه با اشاره به ایثار و جان گذشتگی رزمندگان و شهدا هشت سال دفاع مقدس گفت:شهدا در دفاع از ولایت به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.
کد خبر: ۸۸۱۵۳۶۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز؛حجت الاسلام والمسلمین پور اسکندری، مسئول روحانیون نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم سالگرد روحانی شهید اصغر موسی زاده که در محل بیت آن شهید شد،گفت :خداوند شهدا را ارزشمند قرار داده است و خود خریدار شهدا بوده است لذا رشادت های مدافعان حرم و پیاده روی اربعین ۲۲ میلیون زائردر کربلا نتیجه ایثار و جان گذشتگی رزمندگان و شهدا هشت سال دفاع مقدس  است.

 

اسکندی ادامه داد : امروز تمام ساز و کارهای کربلا در اختیار ایرانیان می باشد لذا نباید فراموش شود که شهدا در دفاع از ولایت به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

وی یادآور شد: مادر شهید حسین علم الهدی هنگامی که حسین را حامله بود روزی یک جز قران  می خواندو این بود که باعث شد صدام برای سر شهید حسین علم الهدی یک چاه نفت جایزه تعیین کرد واین گونه بود که اثری ازشهید علم الهدی باقی نماندو  شهید علم الهدی تنها از قران درون جیبش شناخته شد.

 

اسکندری به اهداف دشمنان در از بین بردن حیا و عفت بانوان نیز اشاره کرد و گفت : امروزدشمن ،  ماهواره ها و رسانه های بیگانه به دنبال جدا کردن مادران و زنان این سرزمین ازقران و شهدا هستند و چادر ، حیا و عفت بانوان این سرزمین مرهون خون شهدایی  است که جان خود را فدا کرده اند و هر کس جوانی و عفت خود را به غیر از خدا دهد ضرر و خسران کرده است

مسئول روحانیون نیروی دریایی سپاه  به الگو شهدا ۱۳ ساله در ۸ سال دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت : شهدا ۱۳ ساله الگویشان حضرت قاسم بود و از او فرا گرفتند که این گونه جان خود را فدا امام و رهبر خود کنند

اسکندری به جایگاه مادران شهدا در ۸ سال دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت :  مادران و خواهران شهدا بود ند که این حماسه ها را افریدند و مادران و همسران شهدا بودند که به شهدا اعتبار دادند.

وی با تاکید بر ارزش والا شهادت در قرآن گفت :خداوند در قران خود می گوید من جان های شما را می خرم و بهشت را به شما هدیه می دهم اما کسانی که جان خود را با غیر خدا معامله کنند قطعا خسران و زیان دیده اند  و در حقیقت عمر را باخته اند  و در زندگی نیز بازنده شده اند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار