مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان:

امدادرسانی به ۲۴۰۰ خودرو گرفتار در برف

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته به ۲ هزار و ۴۰۱ خودرو گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی شد
کد خبر: ۸۸۱۵۳۷۳
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲
به گزارش خبرگزاریبسیج ازلرستان ؛ علی زندی فر عصر در جلسه ستاد بحران استان به ارائه آماری از اقدامات راهداری لرستان در سطح محورهای مواصلاتی در جریان بارندگی های اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: طی ۷۲ ساعت گذشته در مجموع ۶۱۰ نیروی راهداری در سطح محورهای لرستان درگیر عملیات برف روبی بودند.

وی افزود : تعداد ماشین آلات راهداری بکار گرفته شده برای برف روبی محورهای استان طی سه روز گذشته را ۳۹۷ دستگاه و طی این مدت راهداران استان به ۶۷ مسافر در راه مانده در سطح محورهای استان کمک کرده و زمینه اسکان آن ها را فراهم کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با اشاره به اینکه طی سه روز گذشته ۱۴۵ ساعت باران، ۵۰۵ ساعت برف و ۳۱۸ ساعت کولاک در سطح محورهای استان بارید، خاطر نشان کرد: در مجموع طی ۷۲ ساعت اخیر ۹۶۸ ساعت بارندگی در محورهای استان گزارش شد.

زندی فر ضمن بیان اینکه طی سه روز گذشته ۹ هزار و ۶۱۶ کیلومتر برفروبی در سطح محورهای استان صورت گرفت، تصریح کرد : در این مدت مقدار ۶ هزار و ۸۳۶ تن شن و نمک در سطح محورهای مواصلاتی استان پخش شد.

وی از امدادرسانی به ۲ هزار و ۴۰۱ خودرو گرفتار در برف و کولاک خبر داد و گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته راهداران استان خودروهای زیادی را آزادسازی کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان عنوان داشت : تعداد ماشین آلات راهداری درگیر برای بازگشایی راه های روستایی ۹۵ دستگاه، تعداد نیروهای راهدار فعال در این بخش ۱۶۱ نفر و شن و نمک توزیع شده در این محورها ۲۵۵ تن بوده است.

انتهای خبر/

ارسال نظرات