فرمانده سپاه ناحیه اشکذر از اجرای بیش از 70 عنوان برنامه طی دهه فجر در شهرستان اشکذر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۵۴۳۴
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر:سرهنگ سید اسدالله امامی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر، فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌ها است؛ و این که چه بودیم و چه می کردیم و چه می خواستیم، و اکنون کجاییم و چه می کنیم.

وی با بیان اینکه کمترین ثمره این انقلاب، گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر است، افزود: امروز ملت ایران مدیون اندیشه ها و تفکر امام راحل است.

فرمانده سپاه ناحیه اشکذر ادامه داد: همه ما مدیون تفکر بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران هستیم و امروز نیز مقام معظم رهبری پرچمدار این راه هستند و این راه پرشکوه، باعظمت خاصی ادامه پیدا کرده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی(ره) و با وحدت ملتی به وقوع پیوست و بعد از پیروزی انقلاب نیز با رهبری‌های پیامبرگونه مقام عظمای ولایت این پیروزی‌ها ادامه داشته است و دشمنان سد راه انقلاب را برداشته‌اند.

امامی در ادامه به برنامه‌های اجرایی سپاه ناحیهاشکذر در ایام دهه فجر پرداخت و گفت: همزمان با ایام پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 70 عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی و بصیرتی در شهرستان اشکذر اجرا می‌شود.

وی ابراز داشت: در این دهه برنامه‌های بسیار خوب و اثرگذاری در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، سیاسی و بصیرتی برای مردم اجرا می‌شود تا آنها را هرچه بیشتر با اهداف و ارزش‌های انقلاب آشنا کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه اشکذر عنوان کرد: دیدار بسیجیان با امام‌جمعه شهرستان اشکذر، سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، غبارروبی گلزار شهدای شهرستان، برپایی نشست‌های بصیرتی و سیاسی با حضور سخنرانان کشوری و استانی و برگزاری چندین یادواره شهدا در این دهه از جمله برنامه‌ها در این ایام است .

وی افزود: برپایی نمایشگاه‌های عکس و فیلم، اعزام سخنرانان به مدارس و بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های اجرایی در این دهه است.

امامی گفت: در طول این دهه علاوه بر فضاسازی متناسب با پیروزی انقلاب، چندین ایستگاه صلواتی با پخش نواهای انقلابی در سطح شهرستان اشکذر پیش‌بینی‌شده است.

وی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های محوری ما اعزام تیم دارویی به مناطق محروم و ویزیت رایگان روستاییان است که این کار با همکاری بسیج جامعه پزشکی شهرستان اشکذر انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه اشکذر بیان کرد: در دهه مبارک فجر چندین گردهمایی بزرگ بسیجیان را در نقاط مختلف روستایی و شهری داریم و حسن ختام برنامه‌های این دهه حضور پرشور همه مردم و بسیجیان شهرستان اشکذر در راهپیمایی روز 22 بهمن خواهد بود.

ارسال نظرات