امام جمعه رومشکان :

هدف اصلی شهدا دفاع ازحریم ولایت بود

مام جمعه رومشکان گفت : یکی از اصلی ترین وصیت شهدا دفاع ازحریم ولایت بود.
کد خبر: ۸۸۱۵۴۴۵
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ؛ حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر جمیاری در دومین یادواره شهدای کانون مرکز قشر بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در سالن اجتماعات آموزش پرورش ناحیه دو برگزار شد اظهار داشت : در یادواره شهدا باید هدف را دید که برای چه این یادواره ها برگزار می شوند .

وی بیان اینکه امروزه اگر رفاه و آرامشی داریم مدیون شهدا هستیم افزود : یکی از اصلی ترین وصیت شهدا دفاع ازحریم ولایت بود.

امام جمعه رومشکان تصریح کرد : شهدا خونشان را درپای درخت دشمنی با آمریکا و اسرائیل ریختند رفتند تا ما زیر بارذلت آمریکا نرویم .

حجت الاسلام والمسلمین جمیاری با ارشاره به اینکه یکی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمنی و مبارزه با استکبار است و در راس آ ن ها آمریکاست خاطر نشان کرد : دشمنی با آمریکا را حفظ کنیم امروزملت مسلمان توانسته در مقابل شیطان بزرگ ایستادگی کند

وی گفت : گرچه مقام معظم رهبری می فرمایند و نصیحت می کنند درباره ایستادگی و مقابله با استکبار ولی عده ای رفتند و نتجیه ای هم نگرفتند و پیشمان هم شدند ولی باید تجربه شود .

امام جمعه رومشکان عنوان داشت : هدف شهدا دفاع ازمظلومین عالم دفاع ازفلسطین و سوریه بوده است .

حجت الاسلام والمسلمین جمیاری در پایان به اهمیت اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود : اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصادی درون زا و ایجاد کردن یک قدرت داخلی نه چشم امید به اجانب ها و بیگانه ها که هسته ای ما را تعطیل کردند و تحریم ها را هم بر نداشتند .

انتهای خبر/ز

ارسال نظرات
آخرین اخبار