خبرهای داغ:
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی را طلیعه عزت و آزادی ملت بزرگ ایران و اهتزاز پرچم اسلام ناب محمدی خواند و گفت: مردم ولایتمدار شهرستان دامغان با 550 برنامه به استقبال سی و نهمین بهار آزادی می‌روند.
کد خبر: ۸۸۱۵۴۴۶
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید جعفر میرعلی اکبری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان عصر امروز در نشست با اصحاب رسانه و مطبوعات این شهرستان با موضوع ویژه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: این مجموعه برنامه‌ها در زیر مجموعه 20 کمیته ستاد بزرگداشت دهه فجر دامغان برگزار می‌شود.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان دامغان تصریح کرد: برنامه های دهه فجر از روز ۱۲ بهمن و همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی ساعت ۹ صبح به میزبانی میدان امام(ره) و با حضور اقشار مختلف مردم و سخنرانی امام جمعه دامغان آغاز می شود.

وی اضافه کرد: رژه موتوری نیروهای نظامی و انتظامی، برگزاری همایش بصیرتی و جشن انقلاب به میزبانی مسجد همت، اجتماع دانش آموزان در جوار آستان مقدس بکیر بن اعین (ع)، برگزاری مسابقات قرآنی، گلباران قبور مطهر شهدا، همایش پیاده روی، برگزاری اردوی مشترک تیم ملی کشتی کشور ارمنستان با تیم شهر امیریه، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های زندگی از جمله برنامه‌های متنوعی است که در این دهه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام میرعلی اکبری برپایی نمایشگاه کتاب در جوار آستان مقدس امامزادگان محمد و جعفر(ع)، دیدار مسئولان با خانواده معظم شهدای مدافع حرم، سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در حسینیه اعظم حضرت ابوالفضل (ع) و برآوردن بانگ الله اکبر همزمان با سراسر کشور در شب ۲۲ بهمن را از مهمترین برنامه های دهه فجر در شهرستان دامغان عنوان کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دامغان به برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نیز اشاره داشت و افزود: این راهپیمایی ساعت ۱۰ صبح روز جمعه آینده از میدان شهدا آغاز و تا مصلی امام خمینی (ره) ادامه خواهد داشت و سخنران این مراسم نیز نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

وی دهه فجر را مظهر شکوه، عظمت و اقتدار ملت ایران برشمرد و تصریح کرد: عزت ایران و ایرانی، بلکه عزت اسلام در دهه فجر به دست ملت مقاوم و شجاع ایران به رهبری حضرت امام (ره) پایه گذاری شد و هدایت و مدیریت و رهبری آن اکنون به دست رهبر معظم انقلاب و همراهی و همدلی مردم تداوم یافته است.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان دامغان گفت: شعار امسال دهه فجر با عنوان گفتمان انقلاب اسلامی، زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شده و تمام تلاش بر این بوده که برنامه های جشن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خور شان و منزلت این ایام برگزار شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها