عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده گفت: نتیجه برجام بر همه مشخص است و روز به روز تحریم‌ها، تهدیدات و ضربه‌ها علیه نظام اسلامی تشدید می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۵۴۵۷
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، کبری خزعلی عصر امروز در همایش خانواده و بستر آرامش در فرهنگسرای جان‌جهان کرمان اظهار داشت: دهه فجر طلوعی دوباره از طلیعه وعده‌الهی بود و انقلاب اسلامی ایران به سختی و با مشقت‌های فراوان به‌دست آمد.

وی با اشاره به ظلم و استبداد رژیم طاغوت و ساواک گفت: مردم ما از همان آغاز نهضت و پیروزی انقلاب در صحنه حضور یافتند و با نثار خون فرزندانشان در راهی که امام بنیان‌گذار آن بود حرکت کردند.

عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده با بیان اینکه مردم ایران ولایتمداری را از سال‌های دور اثبات کردند با اشاره به استقبال پر شور مردم ایران از ورود امام رضا(ع) به این سرزمین افزود: این مردم حق را شناخته‌اند و پای آن هم ایستادند و دشمن در خیال خام است که می‌تواند اسلام و ولایت را از آنها جدا کند.

وی با اشاره به فتنه سال 88 و توطئه دشمنان برای براندازی نظام اسلامی خاطرنشان کرد: مردم در روز 9 دی چهره نفاق را آشکار کردند و با حضور به موقع خود نشان دادند که دست از آرمان‌های شهدای خود برنمی‌دارند.

خزعلی با بیان اینکه منافقان در کشور به دنبال کند کردن مسیر انقلاب هستند گفت: خداوند در قرآن کریم فقط دو آیه در مورد کفار آورده است اما در بحث منافقین آیات زیاد قرآن بیانگر این است که باید هوشمندانه مسائل و مشکلات را بررسی کنیم.

به گزارش فارس،وی با اشاره به نتیجه برجام افزود: نتیجه برجام بر همه مشخص است و روز به روز تحریم‌ها، تهدیدات و ضربه‌ها علیه نظام اسلامی تشدید می‌شود.

عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده با بیان اینکه ما راهی جز ثابت‌قدم بودن در مسیر انقلاب را نداریم تصریح کرد: بعضی‌ها در جبهه دشمن سینه می‌زنند و هر چه عقب بکشیم، دشمن بیشتر پیشروی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام شمشیر را از رو بسته‌اند و جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را علیه مردم راه انداختند گفت: دشمن لذت‌های دنیوی و شهوانی را به‌وسیله شبکه‌های متعدد ماهواره‌ای خود و فضاهای مجازی در جامعه ترویج می‌دهد و اظهار دوستی هم می‌کند.

خزعلی با بیان اینکه سیاست‌های ابلاغی در رابطه با خانواده در کشور ابلاغ شده است افزود: قانون تکلیف دولت را در بحث تحکیم بنیاد خانواده مشخص کرده است اما دولت‌ها به تناسب خواست خود آن را اجرایی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه خانواده و تحکیم خانواده باید در اولویت برنامه‌های دولت باشد گفت: دشمن با طرح مسائل حقوق‌بشری و ترویج لذت‌ها در جامعه به دنبال تخریب بنیاد خانواده‌هاست.

عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده با بیان اینکه جوان ما نیاز به ازدواج دارد و باید دولت اشتغال و مسکن آن را فراهم کند عنوان کرد: بعضی‌ها الگوی غربی را در کشور تبلیغ می‌کنند و یک سوال از خودشان نمی‌پرسند که الگوی غربی چه موفقیتی در جوامع خودشان داشته است.

خزعلی با تاکید بر اینکه دشمن برای خانواده ایرانی برنامه‌ریزی کرده است افزود: طبق برنامه دشمن قرار است خانواده اسلامی از روی کره زمین حذف شود.

وی با بیان اینکه خانواده باید محور همه برنامه‌ریزی‌های دولت باشد اظهار داشت: باید الگوهای آقازادگان و اشرافی‌گری در جامعه شکسته شود و الگوهای صحیح اسلامی جایگزین شود.

عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده با بیان اینکه آموزش‌های قبل از ازدواج در خانواده‌ها جدی گرفته نمی‌شود گفت: جوان ما با کوچک‌ترین مشکلی در زندگی به آخرین راه یعنی طلاق فکر می‌کند و این موضوع ناشی از عدم آموزش‌های لازم مهارت زندگی است.
ارسال نظرات