رئیس هیئت ژیمناستیک البرز؛

المپیاد "امید استان" به مناسبت دهه فجر در کرج برگزار می‌شود

رئیس هیئت ژیمناستیک البرز گفت: المپیاد "امید استان" در گروه سنی ۶ و ۷ سال در بخش دختران و پسران به مناسبت دهه فجر در کرج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۵۴۶۷
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، کمال تشکر رئیس هیئت ژیمناستیک البرز اظهار داشت: المپیاد "امید استان" در گروه سنی 6 و 7 سال در بخش دختران و پسران به مناسبت دهه فجر در کرج برگزار می‌شود.

المپیاد

رئیس هیئت ژیمناستیک البرز ادامه داد: این مسابقات که از همه شهرستان‌های استان در آن شرکت می‌کنند، روزهای 24 و 25 بهمن‌ماه برای دختران و 26 و 27 بهمن در بخش پسران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هفته گذشته 12 نفر از بانوان البرز در رشته ژیمناستیک ریتمیک به مسابقات قهرمانی کشور در تهران اعزام شدند، ادامه داد: در مجموع تیم نوجوانان البرز مقام دوم تیمی و در بخش انفرادی شکیلا علی‌محمدی و روژان نجاری مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

کمال تشکر با اشاره به اعزام 6 نفر از ژیمناست‌های پسر به مسابقات قهرمانی کشور در سمنان، خاطرنشان کرد: البرز در این مسابقات حائز کسب مقام چهارم شد.

رئیس هیئت ژیمناستیک البرز از اعزام 4 ژیمناست البرزی به مسابقات مرحله اول لیگ کشوری خبر داد و متذکر شد: این 4 ورزشکار که در رشته ژیمناستیک هنری در بخش نوجوانان و جوانان فعالیت دارند روز 24 بهمن‌ماه در تهران حاضر می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها